Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Sønnen min skal i bursdag imorgen til en i klassen som blir 7 år. Lurte på å bruke en lilla fin skjorte til bursdagen. Tror dere noen av de andre barna kommer til å erte han for at han går med "jentefarger"? Eller bryr de seg ikke om sånt på den alderen? Anonymkode: 2b51b...2e5
It's all about me Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Begge mine gutter har gått mye i rosa skjorter. Så lilla er tipp topp. Endret 25. januar 2018 av It's all about me
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Det tenker jeg er helt innafor. Ville unngått rosa bare Anonymkode: af02a...bfb
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 I barnehagen vet at barn ble ertet når gutter gikk med rosa eller andre "jentefarger". Men nå bor vi i en annen kommune å ungene er blitt eldre så kanskje de fokuserer på andre ting nå Anonymkode: 2b51b...2e5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Det er helt greit med lilla skjorte, men det er ingen garanti for at han ikke får kommentarer på det. Min gutt er veldig glad i lilla, og har fått høre siden barnehagen at det er jentefarge. Han bryr seg ikke om det da, og svarer bare at det ikke fins jentefarger og guttefarger. Anonymkode: e76fb...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå