Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Dere som har S Max,hvor mye diesel bruker den ca på mila?? Anonymkode: 9105e...302
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 0,5-0,6 liter ca. Anonymkode: 92b6f...f30
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 Samme som f30 Anonymkode: 52846...bc3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Vår går på bensin. 0.8 l på mila ca! 😊 Anonymkode: 64a20...5d7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Du får jo s-max med flere forskjellige størrelser på motoren... Anonymkode: 6cc9b...b61
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 Vi har S-Max titanium S modelle, med den største motoren. Vi ligger på ca 0,55-0,6. Anonymkode: dba93...619
Mumua Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 Varierer jo også på kjøringa, bruker mer på småkjøring. Vår bruker nok 0.7 på mila iallefall, sannsynligvis litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå