Gå til innhold

Noen med S-Max her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har S Max,hvor mye diesel bruker den ca på mila?? 

Anonymkode: 9105e...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0,5-0,6 liter ca.

Anonymkode: 92b6f...f30

Skrevet

Samme som f30

Anonymkode: 52846...bc3

Skrevet

Vår går på bensin. 0.8 l på mila ca! 😊

Anonymkode: 64a20...5d7

Skrevet

Du får jo s-max med flere forskjellige størrelser på motoren... 

Anonymkode: 6cc9b...b61

Skrevet

Vi har S-Max titanium S modelle, med den største motoren. Vi ligger på ca 0,55-0,6.

Anonymkode: dba93...619

Skrevet

Varierer jo også på kjøringa, bruker mer på småkjøring. Vår bruker nok 0.7 på mila iallefall, sannsynligvis litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...