Gå til innhold

UPS, dilemma.. Han er ikke single! Råd ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort oppsummert, jeg har holdt på med en gift mann i godt og vel ett år nå. Han har helt siden starten møtt hverandre (ikke så ofte nå), men vi har skrevet til hverandre, ringt og virkelig flørtet en hel masse. 

Han er jo fortsatt gift med henne. Da vi møttes var jeg ilag med en annen. Det er nå slutt. Jeg har spurt om han vil tenke seg å dra fra henne nå, men han sier han ikke kan gjøre det nå. Han begrunner det ikke. Han sier han helst ville ønsket situasjonen annerledes og at han har hatt en hel masse med følelser for meg. 

Han er redd for at jeg skal møte andre, og vil ha daglig kontakt. Kan noen fortelle meg om det ei gang kommer til å bli oss? Vi har et liv nå som et par som man nesten skulle tro holdt på, men når han fortsatt er i status gift, så gjør vi på en måte ikke det heller. Jeg ønsker inderlig mye at han forlater henne, vet dette er forferdelig egoistisk, men han har gitt så mange grønne varsler her. 

Han vil gjerne se med fremtiden, utelukker ikke at det blir oss. 

For ei uke siden tullet jeg med at han leker fant med meg, han ble fornærmet og ville vite at han har ment alvor hele tiden. Er det noen i samme situasjon? Der det faktisk har endt i skillsmisse og fremtidig kjæreste? Alle kan da vel ikke gjøre dette bare for spenningen? 

Anonymkode: 29a04...44d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han utnytter deg! Hadde han virkelig ønsket å være sammen med deg så hadde han gått fra konen for lengst. Men nå får han jo i pose og sekk. Glem han og finn en annen som er singel, det ender bare med at du får hjertet knust.

Skrevet

Selvfølgelig"utelukker" han ikke at det blir dere to, da hadde du jo gått fra ham! Kjære vene, jeg blir helt matt. Du kan da ikke oppriktig tro på at han kommer til å gå fra kona? Han har det jo glimrende som han har det; trygghet med kona som han elsker, og ekstra sex med deg som tilfører litt spenning i tilværelsen. At du godtar å være den siste, synes jeg er oppriktig trist på dine vegne. Hva du gjør mot den stakkars, intetanende kona hans, gjør at jeg allikevel ikke synes det ringeste synd på deg. 

Tro meg, jeg vet at man kan få følelser for en opptatt mann, voldsomme følelser, og at man kan komme til å gjøre noe man ikke skulle ha gjort. Men nå har dere holdt på bak ryggen hennes i et ÅR, da kan man ikke unnskylde seg med menneskelig svakhet lenger. Ta deg sammen, kvinnemenneske. Og gå fra den utro drittsekken. 

Anonymkode: bf9e9...9b3

Skrevet

Hvis du vil noe mer enn det dere har nå er det jo bare å droppe det. Det du ser nå er det du får - antakelig. Så da må du avgjøre om du vil ha det eller ikke. (Jeg hadde ikke villet ha det.)

Skrevet

Hvordan viste han at han mener alvor? Eneste måten å vise det på er jo å gå fra kona og bli sammen med deg på ordentlig.. 

Anonymkode: d761a...1bb

Skrevet

Jeg synes du skal fortelle han at du nå kommer til å begynne å date andre, at så lenge du ikke har truffet noen kan dere fortsette men om det skulle dukke opp noen så må alle bånd kuttes. 

Jeg synes også at du SKAL begynne å treffe andre han der er ikke noe å samle på, jeg er sikker på det er slik han møtte kona en gang også.  

Anonymkode: 68360...983

Skrevet

Som sagt så føler jeg meg pil råtten, å prøver så lite som mulig å tenke på hvordan vi behandler kona på nå. Siden han gjør dette går jeg ut ifra at jeg er av interesse, men er det pga at kona har blitt kjip? Kanskje han er betatt av meg men elsker sitt og barna. 

Han viste med en fortvilet ansikt på mld at han ville jeg skulle vite at han ikke leker med meg nå. Han har leka med meg. Så et nuss tegn. Han snakker i koder. Virker som han vil vise noe til meg som ikke helt tør å få ut. (??)😏

Skrevet

Han er en feig idiot. Han har ikke baller til å være ærlig mot kona. Hvis han mot formodning skulle gå fra henne vet du uansett at du er i et forhold med en uærlig og utro mann så det er bare et spørsmål om tid før du blir bedratt. Naive naive menneske. 

Anonymkode: 63bff...594

Skrevet

En ting er sikkert... Ender han opp med å gå fra kona til deg, så er det ny runde med en annen elsker i fremtiden, hvor du er den "intetanende" kona..

Anonymkode: ac718...66f

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt så føler jeg meg pil råtten, å prøver så lite som mulig å tenke på hvordan vi behandler kona på nå. Siden han gjør dette går jeg ut ifra at jeg er av interesse, men er det pga at kona har blitt kjip? Kanskje han er betatt av meg men elsker sitt og barna. 

Han viste med en fortvilet ansikt på mld at han ville jeg skulle vite at han ikke leker med meg nå. Han har leka med meg. Så et nuss tegn. Han snakker i koder. Virker som han vil vise noe til meg som ikke helt tør å få ut. (??)😏

Nei det er ingenting han ønsker å fortelle deg som han ikke får ut, han skriver en slik melding for å fortsatt holde på din interesse. Du må slutte å legge inn meninger i hans adferd som ikke er der, du er ikke interessant nok til at han ønsker å gjøre noen forandringer i livet sitt. Du er rett og slett langt bak kona hans når det kommer til prioritet.

Anonymkode: 54af0...5be

Skrevet

Dere har holdt på i et år?

Dette er en mann som liker å ha litt i pose og sekk, skulle han gå fra kona og bli sammen med deg vil han ganske snart finne en ny elskerinne og fortsette på samme måte...

Anonymkode: b123d...7f7

Skrevet

Hvordan har man egentlig tid til to forhold, jobb og barn? 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan har man egentlig tid til to forhold, jobb og barn? 

Dette lurer jeg også på! Så vidt jeg klarer å få til en date med mannen min innimellom jobber og barn og hverdag. Hvordan i alle dager får folk det til?

Anonymkode: d1f87...910

Skrevet

Du tullet med at han driver fant med deg? Han blir fornærmet??!!!

Det er ikke vanskelig for oss å forstå at dette er fant og ingenting annet.

En sørgelig klisje hele suppa.

Han er en idiot. Og du er dum som et brød. Sorry. 

Anonymkode: 3f22f...7e1

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette lurer jeg også på! Så vidt jeg klarer å få til en date med mannen min innimellom jobber og barn og hverdag. Hvordan i alle dager får folk det til?

Anonymkode: d1f87...910

Jeg vil anta at de som har tid til å være utro ikke bryr seg om å delta i alt med kone og barn. Det er vel kona som både henter barna, lager mat og kjører de på trening osv.

Anonymkode: 63df2...888

Skrevet

Han lurer sikkert ikke deg, men han lurer nok absolutt seg selv. 

Han tror nok han er seriøs med deg men han vet ikke hva det betyr. Han tror at seriøst med deg betyr at han ikke har lyst til å miste deg og heller ikke gå fra konen. 

Anonymkode: 13dca...ea7

Skrevet

Tja. Vil du virkelig ha ham, om han faktisk går fra henne da?

Utroskap er virkelig ikke noe godt fundament for et forhold. Husk, det han har gjort MED deg, kan han også gjøre MOT deg.

Skrevet

Så klart forlater han ikke kona.. ikke la han bruke deg lenger nå, du er verdt mer en det ☺️ 

Anonymkode: 1a056...979

Skrevet

Hadde han ville hatt deg "nok" hadde han forlatt kona, thats it, og så enkelt er det :) Jeg kan tenke meg til at en mann som virkelig vil ut av et forhold, og finner en "bedre" kandidat å være med har forlatt kona si. I ditt tilfelle har det gått 1 år. Har han ikke forlatt kona til nå så kommer han nok ikke til å gjøre det.. Beklager.

Håper for deres del at det ikke er unger involvert i denne situasjonen (selv om jeg frykter det). Om du retter blikket utover og tenker på de som er uskyldige i dette, kanskje du klarer å overkomme egen egoisme til fordel for flere andres lykke. I allefall for moralen i det hele sin del.

Lykke til med valget ditt! Uansett hva du velger er du nok uansett et andrevalg for han.. Så da blir det opp til deg om du lar han utnytte deg eller om du ønsker å finne noen som elsker deg for den du er og slik du fortjener.

Anonymkode: 539ab...8c2

Skrevet

Gjør det slutt, og så sier du til han at du ikke vil være sammen med han så lenge han er gift. Hvis han da går fra kona, så kan du vurdere et forhold igjen. 

Og: Det hender faktisk at utro menn går fra kona for å være sammen med "den nye"...

Anonymkode: 784b5...aa7

Skrevet

Det kan sikkert stemme at han har følelser for deg og er redd for å miste deg, men ikke sånne følelser som du ønsker

Han er glad i deg og setter pris på deg som sin elskerinne, og vil ikke miste deg som elskerinne. Men han elsker deg ikke som potensiell kone, da hadde han gått fra kona og byttet henne ut med deg for lenge siden.

Han har ikke lyst til å bytte ut kona, han har lyst til å ha deg i tillegg til kona.

Anonymkode: b123d...7f7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, der er ikke noe mer på lur. Det du ser er alt. Han bare holder deg varm. 

Anonymkode: 93550...5d1

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør det slutt, og så sier du til han at du ikke vil være sammen med han så lenge han er gift. Hvis han da går fra kona, så kan du vurdere et forhold igjen. 

Og: Det hender faktisk at utro menn går fra kona for å være sammen med "den nye"...

Anonymkode: 784b5...aa7

Ja da. Og det varer helt til en enda nyere kommer forbi...

Anonymkode: 93550...5d1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei det er ingenting han ønsker å fortelle deg som han ikke får ut, han skriver en slik melding for å fortsatt holde på din interesse. Du må slutte å legge inn meninger i hans adferd som ikke er der, du er ikke interessant nok til at han ønsker å gjøre noen forandringer i livet sitt. Du er rett og slett langt bak kona hans når det kommer til prioritet.

Anonymkode: 54af0...5be

Okei, jeg kan gå litt mer i detalj om hvordan han forholder seg til meg akkurat idag. Han har hele tiden ville møte meg, og har vist alt av interesse. Det rare er at hver gang vi har sett hverandre/ikke nødvendigvis sex i bildet alltid, så blir han helt utrolig innesluttet og skriver ingenting på flere timer, ja til og med dager etter møtet. Men så er interessen der igjen. Når det har gått litt tid. 

Nå idag eller fortiden så flørter han ekstremt med meg, han sier jeg frister han men han vil eller kan ikke møte meg. Han kan si for eks: Du skulle vært her, eller kommer du? Med kysstegn bl.a. 

Så kan jeg si, "skulle gjerne vært hos deg nå". Da kan han si neinei, vi kan jo ikke det. Vi har avtalt vi ikke skal gjøre det igjen vetdu osv.. vil han holde spenningen oppe? Eller så må han ha en bekreftelse. Redd for at jeg skal gå lei av han er han nok også. 

Skrevet

Det er vel ikke egentlig et dilemma? Eller spør du om det er greit å ha et forhold til ham når det er åpenbart at han ikke kommer til å forlate kona? Det kommer vel an på hvor mye du ønsker deg, og hvor langt unna det ideelle du ønsker å leve. Hvis du synes det er greit at han lurer på kona si, og du synes sexen med ham er så deilig at det er greit at du nok aldri får ham som din kjæreste, så kan du vel fortsette? Hvis ditt mål er at han skal gå fra kona, må du nok gjøre noe annet enn det du har gjort det siste året. Jeg ville ikke trivdes med å være hans flukt fra hverdagen, men jeg er jo ikke deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...