Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Er utdannet barnehagelærer, men kan ikke lenger jobbe med det grunnet kronisk migrene. Har hele tiden vært fast bestemt, nærmest litt låst i tanken, på å jobbe med mennesker. Men i det siste har jeg vurdert å ta en bachelor i økonomi og administrasjon. Noen her som har tatt et slikt karrierehopp? Gikk det bra? Angret du? Eller ville du gjort noe annerledes? Anonymkode: 7170d...5b9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Hva kunne du tenkt deg å jobbe med innen det? Skal du bare ta det for å ta det? Anonymkode: d15c9...f6a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 De aller fleste yrker jobber med mennesker på en eller annen måte. Jeg er sivilingeniør og bruker 95% av tiden min på jobb sammen med andre mennesker. Anonymkode: a0868...d0b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Forklarte meg nok litt uklart her. Migrenen jeg har trigges av støy, vær og dunk (typisk barn som løper inn i meg osv). Jeg jobber gjerne sammen med mennesker, men det er en vesentlig forskjell på et roligere kontor enn en barnehage. På et kontor fungerer jeg som hjemme. Ikke mer smerter osv. Dette fordi jeg da ikke utsettes for triggerne på samme måte. Har i en tid nå prøvd ut arbeidsevnen mtp hva slags belastning hodet tåler uten forverring, og det fungerer veldig bra. Har her drevet med bl.a. fakturakontroll, arkiv etc. Trives med oppgavene, men de gir meg nok ikke like mye som å jobbe direkte mot mennesker. Samtidig prøver jeg å tenke fornuftig og finne et yrke jeg kan stå i og som jeg også kan trives med. Så nei, tar det ikke for å ta det. Vurderer det for å komme tilbake i arbeidslivet hvor jeg trives aller best. Anonymkode: 7170d...5b9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er utdannet barnehagelærer, men kan ikke lenger jobbe med det grunnet kronisk migrene. Har hele tiden vært fast bestemt, nærmest litt låst i tanken, på å jobbe med mennesker. Men i det siste har jeg vurdert å ta en bachelor i økonomi og administrasjon. Noen her som har tatt et slikt karrierehopp? Gikk det bra? Angret du? Eller ville du gjort noe annerledes? Anonymkode: 7170d...5b9 Ja. Hvorfor ikke. Søk om omskolering Lykke til Anonymkode: 5f2e4...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå