Gå til innhold

Gå fra moteriktig, mørk entre til ... gul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisan. 

Blir det helt galskap å male gangen gul når den egentlig er «helt riktig?» Jeg mener, det er jo mørke farger som er in om dagen. Selv synes jeg det blir så dystert og mørkt, og jeg har lyst til å male den gul. Men blir det rart?DEF44515-6DBC-4AA0-A64F-1A3F9D2970DF.thumb.jpeg.e301cdf6831dd0cdcd1ac3f8970e8b91.jpeg

Hva tenker dere?

Anonymkode: 89d7d...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, det er da du som skal bo der? Det er ingenting som er "riktig" ved at du opplever eget hus som dystert, så slave av mote kan du jo ikke være. Liker du gul så maler du gul, det er da ikke noen straff for å tenke sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Altså, det er da du som skal bo der? Det er ingenting som er "riktig" ved at du opplever eget hus som dystert, så slave av mote kan du jo ikke være. Liker du gul så maler du gul, det er da ikke noen straff for å tenke sjøl.

Næh, jeg vet jo det. 🙄 

Jeg HAR lyst på gul gang, men hvis det føles feil likevel, blir det jo bare ... feil. Æsj, vanskelig å være schizofren. 

Kjøpte forøvrig en prøveboks og klinte på nå nettopp. Synes vel kanskje det ble litt blast når jeg har vært vant til det mørke så lenge. Hmm, ikke lett.

HI

Anonymkode: 89d7d...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul er koselig. En gang eller annet lite rom malt i det som en gang i verden het Solgull sist jeg malte noe gult (på nittitallet) er kjempehyggelig, jeg har nå sånn gulfarge på en bittelitendo - ikke bare fordi vi ikke gadd å pusse opp da vi flytta inn, men fordi det er en snill og lys og mild farge. Gå for gul, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig er det mye koseligere å komme inn i et hus med gul gang enn å komme inn i en mørk moteriktig en. Jeg ville gått for gul og godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg valgt grå vegger, lyst tre gulv og sterke lamper. Det er en stund siden jeg malte den grå og oppdaget nå at det var helt perfekt sammen med oker-gule og grå detaljer. Puter, duk, bilder og teppe.  

Anonymkode: 737ff...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...