Gå til innhold

Du som har vippe extension?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd? Hva var årsaken til at du tok det? Hvor mye penger bruker du på det i året? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 2bc91...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsket det, brukte det i 1/12år. Fikk Pluttselig allergisk reaksjon hele øyet hovnet opp. Tok de av, hadde nesten ikke vipper selv lenger. De var blitt så tynne og svake... kostet ca 500-900kr for påfyll hver 5uke. Ville jeg hatt det om jeg kunne? Abolutt!!

Anonymkode: f1ac1...7cb

Skrevet

Jeg brukte det fast i ett år. Mye styr med å hele tiden fylle på nytt. Vippene ble svake av det også. Føler befriende å ha tatt det av:)

Anonymkode: 9c34c...854

Skrevet

Jeg har brukt i flere perioder. Betalte vel rundt 1000 lappen for påfyll mener jeg, ca. hver 5 uke. Brukte da nesten 2 timer. Synes det ble et herk til slutt selvom det var svært lettvint, særlig på sommeren😬Nå bruker jeg vippeserum og får spørsmål om jeg har extensions😄

Skrevet

Det er jo virkelig ikke pent. Alle har laaange fake og så siste uka før påfyll ser de ivertfall ikke ut. Maiken på farmen har vel det? Hennes ser virkelig ikke freshe ut. Altså det er nok mulig å sette på litt kortere enn de jeg ser folk gå rundt med og da vil det jo være hakket bedre men seriøst? Lange kråkete edderkoppbein på overvippene og normalt lite nede? Ser latterlig ut og det ødelegger jo egne så om man slutter med det teite fjaset må man gå noen uker å se enda verre ut uten nesten å ha egne igjen også.

Anonymkode: 9d189...578

Skrevet

Hvordan serum bruker du? Det derimot er jo bedre om det funker.

Anonymkode: 9d189...578

Skrevet

Jeg bruker det i perioder. Grunnen er vel fordi jeg er litt lat, og trenger ingen sminke når jeg har de på. Det er utrolig deilig å våkne nysminket 😊 Betaler 350 kr for påfyll omkring hver 3. til 4. uke. 

Og ja, man kan definitivt få forskjellig lengde, tykkelse og kvalitet. Så det trenger ikke se ut som øyenvippene krabber oppover kinnene på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...