Gå til innhold

Kjedelig om Dennis ryker ut av Farmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så søt, virker så «lun». Hadde håpt han hadde vunnet. 

Hvem håper du vinner? 

Anonymkode: f0dde...c0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem tror du han velger? Utifra fysikk tenker jeg stays, evnt newton.

heier ikke på noen spesielle. Men ønsker ikke Frank i finalen.

Anonymkode: c396d...81f

Skrevet

Jeg tror også han velger en av de. 

Mulig Stays er sterk, men Newton burde han kunne slå. 

Blir spennende å se

Anonymkode: f0dde...c0f

Skrevet

Tror han velger Ullevålseter.

Skrevet

Så feig Maiken er. Håper hun er neste ut. Patetisk å velge den svakeste gutten. Hadde hun vært smart hadde hun valgt Frank eller Newton. Men hun er feig. Ble skikkelig skuffa nå. Jeg skal ikke male fanden på veggen, men hun gir jo ikke Dennis en sjans.

Anonymkode: a2b0b...966

Skrevet

Jeg er så postivt overrasket over Dennis! Tenker da på youtuberjobben, men for en herlig mann. Morsom og lærevillig! Han burde vinne ❤️ HEIA DENNIS

Anonymkode: 3e717...5c3

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så feig Maiken er. Håper hun er neste ut. Patetisk å velge den svakeste gutten. Hadde hun vært smart hadde hun valgt Frank eller Newton. Men hun er feig. Ble skikkelig skuffa nå. Jeg skal ikke male fanden på veggen, men hun gir jo ikke Dennis en sjans.

Anonymkode: a2b0b...966

Feig? 

Ho synes vel at han er blant de dårligste til å jobbe (Frank og Ullevålseter er sikkert i en klasse for seg sjølv), og en av de ho har hatt minst kontakt med. Virker jo fornuftig å velge han.

Hadde du vore feig hadde ho etter mitt syn valgt en av de største konkurrentene sine i håp om å sleppe å møte den personen i en evt. finale.

Uansett kven en velger er det jo kjipt for den personen som blir valgt og dennes nærmeste.

Anonymkode: 80e4a...e89

Skrevet

Når Aune og Erlend Elias (og til dels jegertvillingene) er ute er det så tannløst at jeg ikke orker å følge med mer..

Anonymkode: 769f0...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...