Gå til innhold

Ferie i tyrkia.....fotografering.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere venner, familie som har feriert i tyrkia. Felles for disse er nydelige fotograf serier..... mor far og barn, far og datter, mor og far, datter og sønn mor og datter mor å sønn...

På forskjellige hoteller.

Det er fantastiske bilder, i nydelig kvalitet og det er i vakre omgivelser. Ulikt noe annet jeg har sett.  Detteber planlagte fotoseanser hvor familiene har fått forbredt seg, mtp hår, klær, sminke osv. 

Dyrt, men dog. 

Jeg har kun vert i helkas, rohdos og creta, og i spanua, grand canaria. Det nærmeste vi har kommet noe lignende er å bli nærmers overfalt avvenbintens type utenfor døra til resturanten som knipser nien bilder av oss til bare sånn passe entusiasme fra mann og barn og hvor jeg har smilt fåret vel vitende om at jegver tomatrød i trynet pga sola, og de solblekede øyenbryna mine ikke fikk ett eneste drag med morkt pudder før vi gikk.....vivskulle bare spise. Ike bli fotografert. Guttungen har turens styggeste t skirt på, og mannen er ubarbert.....

Og i morra tidlig står duden som knipset bilder igjen utenfor døra og selger de dårlige bildene av totalt uforbredte turister....

Finnes det noe sted i hellas eller spania som har samme tilbudet om fotografering som i turkia??? 

Anonymkode: c6a70...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. De der fotoserien er så kleine. Og det er enda mer kleint å legge ut hele serien på Facebook. 

Anonymkode: f8c5f...04c

Skrevet

Syntes du virkrlig de der Tyrkia bildene er fine? 

Jeg har til dags dato ikke sett et som er fint...kleine bilder i solnedgang, alle er ofte enten solbrente eller helt blanke i ansiktet pga luftfuktighet.  

 

Anonymkode: 33224...e7b

Skrevet

De jeg har sett er virkelig fine.....

Anonymkode: c6a70...7d0

Skrevet

Syns de tyrkiabildene er så syyyyykt kleine, hadde aldri brukt penger på det 

Anonymkode: ec352...fda

Skrevet

Haha, gikk inn her for å være med på latterliggjøring av tyrkiabilder, men så synes du de er fine? 

Troll! 😂

Anonymkode: f1539...414

Skrevet

Eller bilder fra Tyrkia hvor man leker model og ruller i sanden med bølgene skyllende over seg😂 Og kleine bilder hvor kjæresteparet holder rundt hverandre med en litt alvorlig mine i ansiktet, veldig proft. Nei, de er virkelig ikke fine!

For å svare på spørsmålet dit, så har jeg sett at enkelte hoteller tilbyr fotografering på hotellet. Spør der dere bor😊 

Anonymkode: ad50a...fcc

Skrevet

Det er jo så fotoshoppet og jalla. Ler høyt av slike bilder :) Håper du tuller 😳

Anonymkode: 9737b...cbd

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller bilder fra Tyrkia hvor man leker model og ruller i sanden med bølgene skyllende over seg😂 Og kleine bilder hvor kjæresteparet holder rundt hverandre med en litt alvorlig mine i ansiktet, veldig proft. Nei, de er virkelig ikke fine!

For å svare på spørsmålet dit, så har jeg sett at enkelte hoteller tilbyr fotografering på hotellet. Spør der dere bor😊 

Anonymkode: ad50a...fcc

Det er sikkert ikke fint, men man kan ha det veldig gøy når man gjør det 😁

Anonymkode: 64a2e...faa

Skrevet

DE bildene er bar "så 2000 ish" Kleine & harry!

Skrevet

Hey folkens!

Hun spør om de kan få tatt lignende bilder andre steder. Om vi synes det er harry eller ei, er vel irrelevant? Ingen grunn til å latterliggjøre HI. Hvis hun synes det er fint, så er det helt ok. 

Anonymkode: d8ffe...640

Skrevet

Siden du bare får tullesvar her så ville jeg sjekket med fotobutikker når du er i ett av de landene. En annen ting du kan gjøre er å sjekke Facebook. Finnes mange grupper slik som Nordmenn i Hellas, Nordmenn i Spania eller rett og slett søke på selve reisemålet. Legger du inn et spørsmål der får du nok flere tips enn det du gjør her. 

Anonymkode: 2ac60...294

Skrevet

Når vi er inne på det ville jeg nok unngått å feriere i Tyrkia for tiden

Anonymkode: 49401...dfb

Skrevet

Har aldri sett slike bilder. Nå ble jeg nyskjerrig.

Anonymkode: d302d...3be

Skrevet

Uff, de bildene er dødskleine ;)

Men jeg er sikker på at du kan finne fotografer overalt, spør på hotellet f.eks. Forhåpentligvis kan du finne noe mye bedre enn de tyrkia-fotografene.

Anonymkode: d20ab...e8f

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det så gale da?

Anonymkode: d4c8a...407

Det blir litt kleint når folk legger ut en serie på 16 sånne bilder på facebook ;)

 

Anonymkode: d20ab...e8f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det blir litt kleint når folk legger ut en serie på 16 sånne bilder på facebook ;)

 

Anonymkode: d20ab...e8f

Hehe, ja det er jeg enig i

Anonymkode: d4c8a...407

Skrevet

Hehe det var litt mye, men hvis hun ikke hadde "lekt deilig" så er jo omgivelsene fine.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det så gale da?

Anonymkode: d4c8a...407

JA!! Det var gale. Så gale. Med horisonten i 45 graders vinkel var det helt latterlig. 

Skrevet
5 minutter siden, amandine skrev:

JA!! Det var gale. Så gale. Med horisonten i 45 graders vinkel var det helt latterlig. 

Hahaha, det la jeg faktisk ikke merke til. Ok, det var så gale :legrine:

Anonymkode: d4c8a...407

Skrevet
2 timer siden, amandine skrev:

JA!! Det var gale. Så gale. Med horisonten i 45 graders vinkel var det helt latterlig. 

Hahaha utrolig vittig....viser bare å gale disse bildene er :fnise:

Anonymkode: 33224...e7b

Skrevet

Off.....hahaha.... bare le av det. 

Me  de bilden

E jeg har sett er skikkelig fine bilder av mor og sønn. Og av får å sønn.  Nydelige. 

Ingen der prøver å være "deilig".

Anonymkode: c6a70...7d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...