Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Veldig mange år siden sex. Og savner det. Neste glemt hvordan. Skulle så gjerne hatt det igjen. Anonymkode: fb5c1...efe
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Vet du? Da pynter du deg, stikker på byen og tar med deg en hunk til sengs! Det er lov 👍🏻 Anonymkode: bdc82...eed
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Da jeg skilte meg fra mannen jeg ikke hadde hatt sex med på årevis sommeren 2016 og jeg på høsten møtte en å ha ons med så oppdaget jeg i allefall hvor viktig det er å barbere dåsa 😂. Hadde glemt sånt jeg for exmannen likte ikke å slikke så da giddet jeg ikke å barbere heller. I tillegg var det rart å vise meg naken for noen igjen. Så denne første ons'n min ble ikke bra, men var med på å modne meg og på neste runde ble det knallbra 😁 Anonymkode: b2334...ffd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Har ikke hatt ons så helt nytt for meg så spørs om jeg tør det. Jeg barberer ikke vekk heller. Kanskje en tanke. 😂 Tror det blir en barriere det med å være naken med en ukjent. HI Anonymkode: fb5c1...efe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 Hopp i det! Dra på byen å sjekk opp noen, eller lag deg en tinderprofil. Lykke til 😁 Anonymkode: 4bf0b...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå