Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 I sommer skal mannen min og den ene gutten vår (snart 7) til VM med hunden (de skal til Nederland og blir borte i ca. 2 uker). Det skal sies at jeg imot at vi har hund, og at jeg sa at da skulle ene gutten være med til VM viss de skulle pga at han er ganske krevende og at de to guttene våre kan føles ut som 10... Så da er spørsmålet mitt om hva vi andre skal gjøre imens. (Har ei jente på 8 og gutt på snart 4). Tror ikke jeg tørr å ta bilferie alene, men så lurte jeg på å reise til Syden. Noen som har gjort det alene med barn og har det gått greit? Kan evt. spør om mormora blir med. Tenker at det er tryggere og enklere enn f.eks bilferie i Norge/Sverige? (Rekner med at vi ikke får "tid" til nokon annen ferie) Anonymkode: 6f3bb...e94
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Hvorfor tør du ikke ta bilferie? Har tatt alt fra 3-5 uker i bilen med 3 barn i både Norge og Sverige på kryss og tvers fra minste var 2 år. Helt ufarlig det. Vi sover i telt også. Jeg synes syden er mer skummelt alene med barn enn bilferie. Men jeg har vært i Danmark med de og det gikk fint det. Null stress. Anonymkode: 6c746...673
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Dra til syden med 2 unger høres mye skumlere ut. Anonymkode: f69ac...1dc
sug lut Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 Syden er superenkelt, dette klarer du flott! Bestill alt hjemmefra, transport og all inclusive, slipp alt ansvar, annet enn å gå til og fra stranda og smøre med solkrem. Deilig! Men det høres generelt ut som dere har rusk i familiemaskineriet?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 Klart du klarer! Hehe r alene med to hele året. I begynnelsen trodde jeg jeg skulle dø og ikke mestre det litt en gang. Nå ser jeg at det går topp og jeg elsker selvstendigheten ❤️ Liver deg at to kids alene i syden er langt enklere enn to små barn alene i to hverdagsturer hjemme 😬 Anonymkode: f2873...0ef
LykkeligMamma2010 Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 Jeg reiste til syden alene med ungene på 6 og 4år, var avgårde i 4 herlige uker og kosa oss glugg - det gikk så fint, og ville gjort det igjen uten å nøle 👍💛😊 begge barna har astma, så vi reiste for å få en pause fra kulde og sykdom, i en periode pappa’n måtte jobbe mye! Var helt herlig, og vi sitter igjen med mange fine minner 💛
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 Jeg og barna har lang ferie, mannen min har ikke så lang ferie. Jeg har derfor dratt på ferie med barna alene en uke eller to hvert år siden minste var tre år. Har alltid gått veldig fint. Bestiller alltid fint hotell med flere bassenger og restauranter i nærheten. Til nå har vi vært i Kroatia, bilferie i Spania, Portugal og i Paris. Holder oss i Europa😊 Anonymkode: acfd1...029
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #8 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har reist alene til syden, all inclusive, med to barn siden minste var to år. Barna leker, bader og koser seg dagen lang, mens jeg ligger på solsengen. Det er bare å møte opp til måltidene, alltid et eller annet barna spiser da det er mye å velge i. Anonymkode: 7864f...312
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Hva sier 7 åringen til at dere skal på badeferie til Syden? Anonymkode: 38e8a...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå