Gå til innhold

Botox-kameler disket...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme regler burde gjelde for missekonkuranser ol for mennesker. Ingen krurgi, ingen medisinering, ingen farging og ingen sminke.

Anonymkode: c9ccf...969

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Samme regler burde gjelde for missekonkuranser ol for mennesker. Ingen krurgi, ingen medisinering, ingen farging og ingen sminke.

Anonymkode: c9ccf...969

Da hadde jeg faktisk sett på. 

Anonymkode: 41c80...d37

Skrevet

I et land hvor de har helt rævva på å følge menneskerettigheter, så står vel ikke dyra så høyt oppe på lista heller..

Anonymkode: 74719...261

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I et land hvor de har helt rævva på å følge menneskerettigheter, så står vel ikke dyra så høyt oppe på lista heller..

Men kamelene har tydeligvis en viss rettighet... i hvert fall akkurat på det feltet.

Det står at alle kameleierne som har kameler i konkurranser må sverge på Koranen at de ikke har gjort noe for å bedre dyrenes utseende med kunstige midler. Men får det noen følger når menn lyver offentlig på Koranen der? Det tviler jeg på...

Jeg har sansen for kameler, de er flotte dyr :)

Anonymkode: deefe...43f

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men får det noen følger når menn lyver offentlig på Koranen der? Det tviler jeg på...

Å jo da. De får på pukkelen! 😂😂😂

Anonymkode: 84ebe...1ee

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

I Norge pynter vi ikke kameler. Vi svelger dem. Syns du det er så mye bedre???!?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å jo da. De får på pukkelen! 😂😂😂

Ha-ha-ha-ha! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...