Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Jeg tror ofte at jeg vil skilles. Jeg er lei av livsstilen vår. Mannen min er nesten aldri hjemme, han driver eget firma og jobber hele tiden. Er hjemme kl 22 hver kveld. Jeg er møkklei... Samtidig er jeg glad for huset vi har, Barna og dyrene. Hvis jeg skal flytte får jeg nok ikke råd til å kjøpe meg noe. Jeg må leie en gammel leilighet som det sikkert ikke er lov til å ha med dyr. Jeg er så trist nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ingen annen jobb enn hjemmekontor, hvor jeg arbeider med papirene til firmaet. Jeg er lei av alt nå og vil bare vekk. Men så vil jeg ikke det likevel, for når han kommer hjem kl 22 så har vi det veldig fint til han skal legge seg. Vi elsker hverandre veldig høyt. Men nå tror jeg ikke det er nok lengre. Hvordan vet man om man skal gå eller ikke? Jeg føler at hele livet mitt går med til å vente på han.. Jeg har prøvd å finne andre ting å gjøre, hobbyer osv. Men alt er kjedelig nå og jeg er lei av alt 😕 Anonymkode: 09704...b31
Takk bare bra Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Du trenger ikke en skilsmisse høres det ut som, du trenger en kjærestetur sammen med mannen din der dere puler vilt og legger plan for hvordan dere vil leve sammen og hvor mye det skal jobbes.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Dere trenger å snakke sammen. Da må dere finne en løsning som dere begge kan leve med. Du må være tydelig på at du ikke orker dette lenger og trenger forandring. Kanskje dere begge må bytte jobb? Hvis mannen svarer at han ikke er villig til å forandre livsstil, kan du heller bringe skilsmisse på banen. Anonymkode: a8a68...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå