Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Har sendt en messengermelding for flere timer siden. Den er ikke lest, men dey står at hun har vært aktiv for 5 min. Bare for meg å ta hintet eller kan det vær at aktivstatusen er feilaktig? Anonymkode: b7722...583
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Av og til får jeg til å komme borti messenger selv om jeg ikke skal inn på den appen. Da går jeg ut igjen med en gang. Så det kan være hun var aktiv, men ikke leste noen meldinger Anonymkode: a7913...cd4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Den er reell, men om hun har Facebook appen på mobilen, kan hun ha vært innom den, da står det også aktiv på messenger. Kan være hun ikke har fått med seg at det har kommet melding, at hun ikke har hatt tid til å lese den. Må ikke være noe galt Gi det litt mer tid, du! Anonymkode: 636ca...779
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 Men det vil jo stå på facebook uansett og øverst på telefon kommer melding og symbol opp. Dette er noen som er klistret til telefonen så hun unngår meg visst bare. Anonymkode: b7722...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå