Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Jeg ble fridd til i helgen av min kjære, og jeg har alltid visst hvem jeg skal ha til forlover. I går, under en middag ute så sa spurte jeg om HI ville være det. Fikk selvfølgelig ja! :-) men.. nå skal ikke jeg og forloveden gifte oss før om vertfall 1-2 år. Var jeg for tidlig ute med å spørre forloveren min? Hva gjorde du? Anonymkode: 571db...fd9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Det er vel vanlig at man vet at bestevenninna skal være forlover hvis man noen gang gifter seg. Å mange har jo bestevenninner helt fra barnsben som naturlig er forlover selv før man faktisk møter mannen. Helt naturlig at denne får vite det med engang forlovelsen er et faktum. Denne er ofte mer med på bryllupsplanlegingen enn mannen. Anonymkode: 7bc92...7fb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel vanlig at man vet at bestevenninna skal være forlover hvis man noen gang gifter seg. Å mange har jo bestevenninner helt fra barnsben som naturlig er forlover selv før man faktisk møter mannen. Helt naturlig at denne får vite det med engang forlovelsen er et faktum. Denne er ofte mer med på bryllupsplanlegingen enn mannen. Anonymkode: 7bc92...7fb Enig Anonymkode: 571db...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå