Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Kan man se i blikket til folk at de er ubehagelige og ekkle? Eller må man ha noe personlig imot de for å føle det sånn? Jeg opplever det slik med moren til mannen min. Jeg grøsser liksom innvendig. Men det skjedde allerede første gang jeg traff henne. Var jo ganske åpen og positivit innstilt den gangen Anonymkode: 1cb95...06d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Har det sånn overfor enkelte mennesker, etter en tid har jeg mange ganger fått bekreftet at det var en god grunn til at jeg fikk sterk aversjon mot disse menneskene. Anonymkode: a830f...f85
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har både fått rett og tatt skammelig feil basert på førsteinntrykk, blikk og utseende. Det har lært meg at det ikke er en spesielt pålitelig måte å vurdere folk på. Anonymkode: 96d30...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå