Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Fikk beskjed på jobben av en kollega at hun hadde fått til oppgave å sjekke opp de sakene jeg har jobbet med. Jeg har sittet i denne jobben med disse oppgavene de siste 3 år og har ikke tidligere fått klager. Jeg tolker det som at leder ikke har tillit til at jobben blir gjort korrekt. Nå skal det sier at leder er ny som leder men ikke ny på arbeidsplassen eller ukjent med meg og mine arbeidsoppgaver. Hvordan hadde dere tolket dette? Anonymkode: 37927...93e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Kan du spørre direkte? Det er jo det beste. Jeg hadde nok tolket det som en mistillit jeg også, men det kan jo være en form for kvalitetssikring eller kanskje kollegaen din skal lære av det du har gjort. Anonymkode: f4c7c...91b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Ofte er det bare en formalitet at en annen person skal se over. Det blir som på apoteket når de må ha to personer til å sjekke hva som gis ut på resepter. Det er bare en ekstra sikkerhetsrutine. Anonymkode: 23e73...154
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du spørre direkte? Det er jo det beste. Jeg hadde nok tolket det som en mistillit jeg også, men det kan jo være en form for kvalitetssikring eller kanskje kollegaen din skal lære av det du har gjort. Anonymkode: f4c7c...91b Får ikke spurt idag, men skal gjøre det. Hun trenger ikke lære av meg for hun har andre oppgaver som ikke ligner mine. Anonymkode: 37927...93e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ofte er det bare en formalitet at en annen person skal se over. Det blir som på apoteket når de må ha to personer til å sjekke hva som gis ut på resepter. Det er bare en ekstra sikkerhetsrutine. Anonymkode: 23e73...154 Vi har aldrig hatt slike rutiner- det trengs ikke da vår jobb ikke har med helse/sikkerhet å gjøre. Det blir fortatt en månedlig sjekk på alle som tydelig viser om det er avvik. Anonymkode: 37927...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå