Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Jeg elsker jenten min over alt på jord! Men jeg sliter litt med en følelse av å ikke være god nok, og det foran andre mødre. Jeg er veldig usikker og utrygg blant andre. Når jeg er hjemme med henne og foran nærmeste venner og familie så går det veldig bra. Jeg koser meg. Men når jeg skal ut andre steder og møte folk som jeg ikke kjenner så godt eller ikke trives så godt med så kommer denne følelsen av utrygghet. Jeg er utrygg i min rolle som mamma. Usikker på om alt. Det merker sikkert jenten min etterhvert også og det vil jeg ikke. Noen sa til meg en gang: «Få flere barn så har du ikke det problemet». Og det kan godt hende det er noe i det, de andre mødrene jeg kjenner har opptil flere barn og de virker så trygge og avbalanserte. Så hva tror dere? Hvordan kan jeg bli en mer sikker og trygg mamma for barnet mitt? Ikke minst for min egen del også. Er utrolig slitsomt å kjenne på den følelsen hver eneste dag! Anonymkode: d03c0...89c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Ta dette opp med helsestasjonen og hør om de har kurs. De utrolige årene eller ICDP. Anonymkode: 82695...2eb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Hvor gammelt er barnet ditt? Det er svært svært vanlig å føle seg usikker som førstegangsmor. Jeg snakket en gang med en del andre mødre, og noe vi alle var skjønt enige om var at vi var utrolig lykkelige over at vi aldri mer skulle være førstegangsmødre. 😂 Det går seg til etterhvert som barnet blir eldre. Og barn nr 2 hjelper virkelig. For å ikke snakke om barn nr 3 ☺ Anonymkode: e5755...3bc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 Hvis det er første barnet og hun fortsatt er baby, er det helt normalt å være usikker. Alle har vært mer eller mindre usikre. Man gjør jo alt for første gang. Hvis dette plager det mye, bør du snakke om det på helsestasjonen. Anonymkode: 6a58c...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå