Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Hei! Er det noen som har sett Coco på kino? Likte dine barn den og var den skummel? Ser det er 6-årsgrense. Har en gutt som akkurat er blitt 5 år som ønsker å se den, men han er absolutt ikke av det tøffeste slaget.. På Vaiana måtte vi forlate salen da ilddemonen kom.. Anonymkode: 13fdb...736
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Går her til helga, men mulig det er premiere da.. Det hadde jeg faktisk ikke sjekket.. Anonymkode: 13fdb...736
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Går her til helga, men mulig det er premiere da.. Det hadde jeg faktisk ikke sjekket.. Anonymkode: 13fdb...736 Premieren er 2 februar, men større byer kan ha førpremiere til helgen ja. Det betyr at det er ingen som har sett den og kan svare på spm ditt. Anonymkode: a39c3...bf0
bønni Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 … med mindre de har sett den i et annet land med tidligere premiere… (jeg har ikke sett den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå