Gå til innhold

Hvor mye eller lite sov dere rett før / rundt termin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva som er vanlig er vel ikke så viktig, jeg sov som en stein til begge mine ble født. Tenker at det er veldig individuelt. 

Lenke til kommentar

Jeg sovner greit etter midnatt, men våkner gjerne en gang mellom 4-6 å får ikke sove igjen. Må derfor sove på dagtid.

Lykke til den siste tiden nå før fødsel! Håper du får deg litt hvile!

Anonymkode: ba6ae...d06

Lenke til kommentar

De siste 3 mnd klarte jeg bare å ligge 20 min i senga av gangen pga kraftig bekkenløsning, verket uansett hele døgnet. Så sov minimalt, var helt ødelagt når tvillingene ble født.

Anonymkode: b5aaf...dad

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg våkner ofte midt på natta, og er våken i flere timer. Det har jeg gjort i mange uker nå. Termin om 5 dager:)

Anonymkode: e885e...8f9

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Annonse

Har 4 uker til termin. Har de siste 3 ukene våknet så og si hver natt, lagt våken 45 min før jeg har stått opp en stund, tatt meg litt mat og sittet litt våken før jeg ble trøtt igjen, og deretter sovet et par timer til. I tillegg våkner jeg og må tisse flere ganger pr natt. Hvis jeg klarer å være i litt fysisk aktivitet i løpet av dagen er sannsynligheten for å ikke få sove når jeg våkner på natta mindre, men med bekkenplager som forværres ved fysisk aktivitet blir det lite mulighet til det også.

Anonymkode: 84515...f50

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...