Gå til innhold

Savner bonusbarn når han ikke er her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bor hos oss annenhver uke og jeg merker hvor god harmoni det er i familien når han er hjemme. Han er 13 år og verdens søteste. Min egen er her nesten 100 prosent men jeg merker at det fungerer så bra når vi alle 4 er sammen. 

Deilig følelse å ha og forstår ikke helt de som ikke klarer å bli glad i bonusbarna sine ❤️

Anonymkode: 85190...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre <3 Han setter sikkert stor pris på deg også. 

Anonymkode: 5ad54...62d

Skrevet

Har savnet mine i alle år, selv om de ikke var "verdens søteste". Nå som de er over 20 er savnet enda større...

Anonymkode: 359aa...c2b

Skrevet

Så herlig å høre! Selv flytter jeg fra samboer nå siden han ikke liker mitt barn :( så nyt og sett pris på den følelsen du har. Han er heldig som har deg:)

Anonymkode: bc243...30e

Skrevet

Tror vel ofte at det handler om vanskelig omstendigheter rundt bonusbarnet som du kaller det. Å ikke det at man ikke bryr seg om eller er glad i barnet.  Vanskelig å skape en god relasjon med noen som skyr deg som pesten og ser på deg som grunnen til at h*n ikke har mor og far på heltid. Fint at dere har det godt innen for deres fire vegger. Men hvis du ser litt lenger enn din egen nesetipp, så skjønner du vel at en skilsmisse er vanskelig for både mor, far og barn. Og dette kan ta tid og svelging av kameler. 

Anonymkode: 50669...aaf

Skrevet

Heldige bonusbarn som har deg! 😃❤🥇👏

Anonymkode: 8a59b...3de

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror vel ofte at det handler om vanskelig omstendigheter rundt bonusbarnet som du kaller det. Å ikke det at man ikke bryr seg om eller er glad i barnet.  Vanskelig å skape en god relasjon med noen som skyr deg som pesten og ser på deg som grunnen til at h*n ikke har mor og far på heltid. Fint at dere har det godt innen for deres fire vegger. Men hvis du ser litt lenger enn din egen nesetipp, så skjønner du vel at en skilsmisse er vanskelig for både mor, far og barn. Og dette kan ta tid og svelging av kameler. 

Anonymkode: 50669...aaf

Helt sant det. Jeg hadde aldri flyttet sammen med noen med barn om det var på den måten. Har ventet veldig lenge og alle fikk være med å ha noe å si på det. 

HI

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Heldige bonusbarn som har deg! 😃❤🥇👏

Anonymkode: 8a59b...3de

Takk ❤️ Føler meg veldig heldig selv 😊

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så herlig å høre! Selv flytter jeg fra samboer nå siden han ikke liker mitt barn :( så nyt og sett pris på den følelsen du har. Han er heldig som har deg:)

Anonymkode: bc243...30e

❤️

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig å høre <3 Han setter sikkert stor pris på deg også. 

Anonymkode: 5ad54...62d

❤️

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har savnet mine i alle år, selv om de ikke var "verdens søteste". Nå som de er over 20 er savnet enda større...

Anonymkode: 359aa...c2b

❤️

Skrevet

Mine bonusbarn har flyttet ut av heimen og jeg savner de hver dag! ❤️

Anonymkode: c9c49...e91

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mine bonusbarn har flyttet ut av heimen og jeg savner de hver dag! ❤️

Anonymkode: c9c49...e91

Det forstår jeg godt. 

Er så hyggelig med middag alle sammen, småprat om alt mulig. Morsomme ferier og helger sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...