Gå til innhold

Kim kardashian kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man en slik kropp med så smal midje og runde hofter og svære pupper?

Anonymkode: a8897...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo operert hele damen jo. Fikset på puppene, rompe, ansiktet ja sikkert hele kroppen er falsk 

Anonymkode: 96fab...d7d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan får man en slik kropp med så smal midje og runde hofter og svære pupper?

Anonymkode: a8897...eef

Operere og operere og fotoshoppe

Anonymkode: 1bb66...e48

Skrevet

Kjøper den

Anonymkode: c171b...690

Skrevet

Det irriterer meg litt at hun ikke bare er åpen om det hun har gjort. Ikke at alle må det, men hun lever jo av utseende sitt. Og da syns jeg bare det blir teit å tro at ikke folk skjønner det. Da har jeg mer respekt for Sophie Elise som bare sier det rett ut. 

Anonymkode: 5293c...20d

Skrevet

Hun bruker korsett eller waist trainer som det også kalles. Alle i familier der sverger hvistnok til det. Sikkert sunt å skvise involdene på den måten. 

Skrevet

Unnskyld meg men hun har ikke akkurat fin kropp. Rompa er stygg og altfor stor. Det synes de fleste gutta jeg snakker med. Mannen min sier hun har kropp som en padde. 

Jeg liker kroppen til Kate Hudson. Hun har små pupper men lar være å operere dem store og er liksom bare stolt over at de er som de er.

Anonymkode: 3f680...432

Skrevet

Operasjoner.

Rumpa ser latterlig ut!

Anonymkode: a028c...46a

Skrevet

Kate Hudson har operert puppene nå hun? Få år siden . Men kun til fremdeles tekkelig små, før var hun totalt flat slik Keira Knightley . Så ville ikke brukt hun som eks mer. Hun ga jo også etter tilslutt. Mange mange fler enn dere tror tar en om så liten boob job. Hun fra Heroes gjorde det tilslutt og samme med Nicole Kidman. Men Kim sin rumpe er bare underlig og det ser ut som hun har på diger bleie , skjønner ikke greia.

Anonymkode: 54793...515

Skrevet

Så synd at hun har gjort så mye. Hun var jo enda vakrere før. Ikke minst den nesa, hun hadde jo en kjempefin nese som det ikke går tretten på dusinet av. Mye finere enn den gjennomsnittsnesa hun har nå, og ansiktet hennes hadde mye mer karakter.

Det er så trist at jenter tror de å endre på alt mulig for å bli fine nok. 

Anonymkode: 6b357...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...