Gå til innhold

Noen med litt legekunnskap her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å puste, akkurat som om jeg ikke får trekt pusten langt nok ned/inn. Fått trykk huepinne og blitt skikkelig sliten, føler meg uvel/dårlig. Tror ikke det er noe farlig, men hva kan det være? Stress/angst? Tror ikke jeg lider av slikt heller, men... Fikk det etter en liten rolig gåtur i dag 

Anonymkode: 1367d...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakta. 

Mvh Sykepleiestudent. 

Anonymkode: 121e2...9ae

Skrevet

Det kan være alt eller ikke noe. Ring legevakta istedenfor "dr. Google". God bedring.

Mvh "Helsefagarbeider"

Anonymkode: 079e6...be0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ring legevakta. 

Mvh Sykepleiestudent. 

Ikke første gang, derfor jeg ikke blir redd. Det går over... Bare lurer på hva det kan være

hi

Skrevet

Ingen lege ville svart her. Du trenger en undersøkelse. Kan være hva som helst inkludert ingnting eller noe kjempefarlig. Gå til legen.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke første gang, derfor jeg ikke blir redd. Det går over... Bare lurer på hva det kan være

hi

Anbefaler deg uansett å kontakte lege. "Som flere her sier; det kan være alt mulig og ingenting."

Det er umulig å "diagnostisere" ut ifra det lille du har sagt + at en alltid trenger en klinisk undersøkelse. Ikke et helsepersonell i verden vil gi svar over et forum, heldigvis :) Gjentar igjen, kontakt legevakta og så hører du hva de sier. Lykke til.

Skrevet

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Ann Christin, admin

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...