Gå til innhold

Tid for hjem nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal jo pusse opp et flott kjøkken?! Tuller du? Dagens bruk og kast samfunn, assa. 😠

Anonymkode: d5873...6ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var jo gammelt og utdatert, forstår de godt 

Anonymkode: c8577...105

Skrevet

De folka der ville jeg ikke hatt i huset mitt til å pusse opp om jeg hadde fått betalt for det engang. Er bare så j.... grusomt det de lager.. mye er fint.. men må alltid ødelegge det med et eller annet jævlig. Grønt tak e.l : D

Anonymkode: b6a47...b14

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De folka der ville jeg ikke hatt i huset mitt til å pusse opp om jeg hadde fått betalt for det engang. Er bare så j.... grusomt det de lager.. mye er fint.. men må alltid ødelegge det med et eller annet jævlig. Grønt tak e.l : D

Ikke jeg heller, synes det meste de lager er så merkelig og til tider gammeldags. Veldig sjelden de lager noe jeg liker, og kunne tenkt meg å ha selv

Anonymkode: 96eaa...aa0

Skrevet

Som hengende sofa i stua som henger i kjettinger.. hadde ikke jeg klart å slappe av iallefall: D regner med godstolen til n far er fort innat: D

Skrevet

Hadde jeg skulle valgt noen TV programmene til å komme hjem til meg hadde det vært Halvor bakket og eventyrlig oppussing, de er bare helt rå! 

Enig i at jeg heller ikke hadde villet hatt tid for hjem, hjem til meg, med mindre det var uteplassen som skulle fikses for det er de utrolig dyktig 😀

Anonymkode: c8577...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...