Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 De skal jo pusse opp et flott kjøkken?! Tuller du? Dagens bruk og kast samfunn, assa. 😠 Anonymkode: d5873...6ab
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Var jo gammelt og utdatert, forstår de godt Anonymkode: c8577...105
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 De folka der ville jeg ikke hatt i huset mitt til å pusse opp om jeg hadde fått betalt for det engang. Er bare så j.... grusomt det de lager.. mye er fint.. men må alltid ødelegge det med et eller annet jævlig. Grønt tak e.l : D Anonymkode: b6a47...b14
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De folka der ville jeg ikke hatt i huset mitt til å pusse opp om jeg hadde fått betalt for det engang. Er bare så j.... grusomt det de lager.. mye er fint.. men må alltid ødelegge det med et eller annet jævlig. Grønt tak e.l : D Anonymkode: b6a47...b14 Ikke jeg heller, synes det meste de lager er så merkelig og til tider gammeldags. Veldig sjelden de lager noe jeg liker, og kunne tenkt meg å ha selv Anonymkode: 96eaa...aa0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Som hengende sofa i stua som henger i kjettinger.. hadde ikke jeg klart å slappe av iallefall: D regner med godstolen til n far er fort innat: D Anonymkode: b6a47...b14
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 Hadde jeg skulle valgt noen TV programmene til å komme hjem til meg hadde det vært Halvor bakket og eventyrlig oppussing, de er bare helt rå! Enig i at jeg heller ikke hadde villet hatt tid for hjem, hjem til meg, med mindre det var uteplassen som skulle fikses for det er de utrolig dyktig 😀 Anonymkode: c8577...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå