Gå til innhold

Mitt 4. barn. Litt rart at jeg ikke kjenner mer liv 17+2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at morkaken ikke ligger foran, så det er ikke derfor. Jeg kjenner bare noen ørsmå dult et lite øyeblikk hver dag. Rart?

Anonymkode: 0a59f...e76

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Husker med første kjente jeg ikke liv før uke 20. Med Nr 2 kjente jeg noen «bobler» rundt uke 17. 

Er du nervøs ville jeg ringt føden .

Anonymkode: d95eb...98e

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Husker med første kjente jeg ikke liv før uke 20. Med Nr 2 kjente jeg noen «bobler» rundt uke 17. 

Er du nervøs ville jeg ringt føden .

Anonymkode: d95eb...98e

Jeg føler at det blir litt overkill å ringe for det? Godt å høre at du også bare kjente bobler 🙂 

Hi 

Anonymkode: 0a59f...e76

Lenke til kommentar

Jeg er halvveis med min Nr 2 riktignok og kjenner ikke store bevegelser jeg heller. Som du sier, noen små dult her og der. Alt ser helt perfekt ut, og jordmor i går var litt sånn: Åh, så du har kjent liv?! Så gøy! Og jeg er uke 20.

Lenke til kommentar

Har du nettopp vært på ultralyd og fått beskjed om morkakens plassering? Viss det er tidlig ultralyd du har vært på, så kan altså morkaken flytte seg. Jeg hadde morkaken bak på tidlig ultralyd mens på OUL så vi at den var plassert framme. Dette er min tredje, og jeg kjente spark 1 mnd senere enn med de 2 andre. 

Anonymkode: 1a6c6...341

Lenke til kommentar
44 minutter siden, Twintipp skrev:

Jeg er halvveis med min Nr 2 riktignok og kjenner ikke store bevegelser jeg heller. Som du sier, noen små dult her og der. Alt ser helt perfekt ut, og jordmor i går var litt sånn: Åh, så du har kjent liv?! Så gøy! Og jeg er uke 20.

Godt å høre 😀

Anonymkode: 0a59f...e76

Lenke til kommentar

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du nettopp vært på ultralyd og fått beskjed om morkakens plassering? Viss det er tidlig ultralyd du har vært på, så kan altså morkaken flytte seg. Jeg hadde morkaken bak på tidlig ultralyd mens på OUL så vi at den var plassert framme. Dette er min tredje, og jeg kjente spark 1 mnd senere enn med de 2 andre. 

Anonymkode: 1a6c6...341

Ja, har nettopp vært. Den ligger helt klart bak. 

Anonymkode: 0a59f...e76

Lenke til kommentar

Kraftige spark der magen bølger og beveget seg i uke 17-19 med de tre første (morkaken foran og nede). Med nr 4 kjente jeg ikke antydning til liv før uke 23, morkaken bak.

Anonymkode: ad83f...d97

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...