Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Jeg så plutelig i facebook- innstillingene mine at jeg hadde vært logget inn et sted jeg ikke har vært, og jeg har en mistanke om hvem som står bak. Derfor var jeg kjapt ute og endret passordet mitt. Men da har jeg ikke lenger informasjonen om når og hvopr det hadde vært logget inn, jeg var litt for kjapp på labben fordi jeg fikk litt hetta og tenkte bare jeg ville endre raskt. Er det noe som helst jeg kan gjøre for å få sett på den lista en gang til? Anonymkode: 77a3d...ca9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har og vært pålogget et sted jeg ikke har vært og jeg har to-trinns verifersering. Så det kan være tilfeldig. Anonymkode: 66ffd...7c3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har og vært pålogget et sted jeg ikke har vært og jeg har to-trinns verifersering. Så det kan være tilfeldig. Anonymkode: 66ffd...7c3 Dessverre så er sted og tidspunkt slik at jeg vet det ikke er tilfeldig. Jeg vet også hvem det er, det er en person som jeg har søkt om besøksforbud fra. Derfor er det dumt at jeg ikke lenger kan bevise det. Jeg er en tosk. Anonymkode: 77a3d...ca9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 Jeg ble hacket av en mann fra Irak eller Iran. Jeg hadde ikke totrinnsverifisering. Denne mannen brukte min profil, endret profilbilde, la til sine iranske venner, og var inne på andres facebooksider og likte ting med mitt navn. Jeg sendte mail til Facebook, og de la hele kontoen min brakk. Så fikk jeg tilgang til min egen konto igjen, og skrudde på totrinnsverifisering. Det dumme var at alle vennene mine forsvant. Historikken min og. Det eneste som var igjen var noen få bilder og grupper jeg var med i. Facebook har aldri blitt det samme for meg. Anonymkode: 98a55...b9b
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Hva er totrinnsverifisering ? Anonymkode: 6c84e...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå