Gå til innhold

Bursdagsfeiring 5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt ønsker å feire med barnehagebarna, ser at mange andre gjør det. Snakker mye om det. MEN VI HAR FAKTISK IKKE PLASS. Leier en knøttliten leilighet for øyeblikket. 60 kvm. Elendig planløsning. Har ikke plass! Ikke til enten gutter eller jenter, heller. Har ikke råd til lekelandbursdag (tror jeg?), er dessuten redd for at noen knekker nakken der 😂😂 

Tips? 

Anonymkode: dd4af...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utebursdag er gøy. Grille pølser og leke ute.

Bare skriv i invitasjonen at det er klær etter vær, 2 timer ute.

Anonymkode: 0cf43...84c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barnet mitt ønsker å feire med barnehagebarna, ser at mange andre gjør det. Snakker mye om det. MEN VI HAR FAKTISK IKKE PLASS. Leier en knøttliten leilighet for øyeblikket. 60 kvm. Elendig planløsning. Har ikke plass! Ikke til enten gutter eller jenter, heller. Har ikke råd til lekelandbursdag (tror jeg?), er dessuten redd for at noen knekker nakken der 😂😂 

Tips? 

Da vi bodde i leilighet på 65 kvm hadde vi feiringer hvor vi var opptil 16 stk totalt... Gikk helt fint for et par timer. Støtter forøvrig forslag om utebursdag, eller evt spørre om å leie/låne bhg? Vi har gjort det én gang, betalte ikke ei krone.

Anonymkode: d2222...b38

Skrevet

Utebursdag.

evt slå seg sammen med andre som skal feire den mnd, og leie lokale/lekeland. -Flere gjør det her, og det sparer oss for en del bursdags oppmøter. (Jippi)

Anonymkode: 06382...835

Skrevet

Mange steder man kan ha bursdag.

Her koster det 300 kr å leie lokale på skolen (stor kantine), 500 kr å leie ungdomsklubben, tror det er gratis å leie barnehagens lokaler, vet speidern leier ut en lavo i skogen her men usikker på hva de tar, koster ikke stort å leie på menighetshuset heller.

Bare å leie et sånt lokale vel, kjøpe inn papptallerkner, ballonger, pølser og bake muffing. Blir bursdag i massevis for en gjeng 5-åringer det.

Anonymkode: 0cf43...84c

Skrevet

Det å låne skolen var lurt :D

Skrevet

Vi skal leie et grendehus,  koster 500 kr.  Er ca 20 barn så har heller ikke plass hjemme.  Og lekeland kommer opp I 3000 kr , uaktuelt!  

Anonymkode: 85fd2...13c

Skrevet

Her får vi låne lavvo og barnehagen gratis. Så kan lønne seg å spørre :) Utebursdag er jo å en mulighet hvis det er greit vær. Trenger ikke å være ute hjemme, men på en akebakke i næheten (barnehagen her har laga akebakke på et jorde i nærheten), i en park, på skøytebanen osv. Kan være lurt å sjekke opp at det er greit da ;)

Anonymkode: b6a29...342

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tips? 

Låner/leier barnehagen billig. Her visste barnehagen at jeg var alenemamma og student så jeg fikk låne det gratis <3 

Skrevet

vi har det samme, vi skal feire på leos :)

Anonymkode: e0303...fd9

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

vi har det samme, vi skal feire på leos :)

men hun skrev jo at hun ikke hadde råd til det

Anonymkode: 981c1...8c4

Skrevet
På 24. januar 2018 den 17.45, Anonym bruker skrev:

men hun skrev jo at hun ikke hadde råd til det

Anonymkode: 981c1...8c4

og???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...