Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Jeg er dårlig til beins. Jeg må bruke krykker, eller så triller jeg sykkelvogn. Sykkelvognen får jeg ikke inn i bilen. Når jeg og datteren min på 7 år er på turer vi må kjøre til, må jeg bruke krykker når vi går. Jeg får da med meg bare det som går i en sekk jeg har på ryggen. Jeg har tenkt at jeg har lyst å kjøpe en spottsvogn. Den kan ligge i bilen hele tiden, og brukes etter bilen er parkert. Da får jeg også mange ting med. Hadde du kjøpt en slik? Anonymkode: 3d18a...ca6
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Til barnet på syv år? Anonymkode: 57282...712
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Hvis du trenger vogn for å kunne frakte med deg ting på tur, ville jeg absolutt kjøpt det. (Så lenge det ikke er forverrende å droppe krykkene til fordel for vogn) Men jeg ville jo gått for noe mer hensiktsmessig enn en sportsvogn. Finnes vel mellomting mellom sportsvogn og rullator? Anonymkode: bf7f8...a25
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis du trenger vogn for å kunne frakte med deg ting på tur, ville jeg absolutt kjøpt det. (Så lenge det ikke er forverrende å droppe krykkene til fordel for vogn) Men jeg ville jo gått for noe mer hensiktsmessig enn en sportsvogn. Finnes vel mellomting mellom sportsvogn og rullator? Anonymkode: bf7f8...a25 En rullator vil jeg ikke kunne frakte ting på. F.eks når vi skal på stranden, da er det endel å ha med. Anonymkode: 3d18a...ca6
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Hvis det å bruke vogn, hadde vært noe som lettet hverdagen, da hadde jeg absolutt kjøpt det. Anonymkode: 1cab1...7e9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis det å bruke vogn, hadde vært noe som lettet hverdagen, da hadde jeg absolutt kjøpt det. Anonymkode: 1cab1...7e9 Jeg tror det ville lettet. Som hjelp når vi kjører, og må gå derfra til noe vi skal. Tenker at det vil se rart ut å gå med vogn, uten et barn oppi. Men, ingen vet jo at jeg ikke har et lite barn. Anonymkode: 3d18a...ca6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå