Gå til innhold

Hadde du kjøpt en barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dårlig til beins. Jeg må bruke krykker, eller så triller jeg sykkelvogn. Sykkelvognen får jeg ikke inn i bilen. Når jeg og datteren min på 7 år er på turer vi må kjøre til, må jeg bruke krykker når vi går. Jeg får da med meg bare det som går i en sekk jeg har på ryggen. Jeg har tenkt at jeg har lyst å kjøpe en spottsvogn. Den kan ligge i bilen hele tiden, og brukes etter bilen er parkert. Da får jeg også mange ting med. Hadde du kjøpt en slik? 

Anonymkode: 3d18a...ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til barnet på syv år?

Anonymkode: 57282...712

Skrevet

Hvis du trenger vogn for å kunne frakte med deg ting på tur, ville jeg absolutt kjøpt det. (Så lenge det ikke er forverrende å droppe krykkene til fordel for vogn)

Men jeg ville jo gått for noe mer hensiktsmessig enn en sportsvogn. Finnes vel mellomting mellom sportsvogn og rullator?

Anonymkode: bf7f8...a25

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis du trenger vogn for å kunne frakte med deg ting på tur, ville jeg absolutt kjøpt det. (Så lenge det ikke er forverrende å droppe krykkene til fordel for vogn)

Men jeg ville jo gått for noe mer hensiktsmessig enn en sportsvogn. Finnes vel mellomting mellom sportsvogn og rullator?

Anonymkode: bf7f8...a25

En rullator vil jeg ikke kunne frakte ting på. F.eks når vi skal på stranden, da er det endel å ha med.

Skrevet

Hvis det å bruke vogn, hadde vært noe som lettet hverdagen, da hadde jeg absolutt kjøpt det.

Anonymkode: 1cab1...7e9

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det å bruke vogn, hadde vært noe som lettet hverdagen, da hadde jeg absolutt kjøpt det.

Anonymkode: 1cab1...7e9

Jeg tror det ville lettet. Som hjelp når vi kjører, og må gå derfra til noe vi skal. Tenker at det vil se rart ut å gå med vogn, uten et barn oppi. Men, ingen vet jo at jeg ikke har et lite barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...