GĂ„ til innhold

💊 Vival 2mg x2, fþr operasjon.. erfaring ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har stor dĂždsangst for narkose, redd jeg ikke skal vĂ„kne opp igjen til mine 3 barn đŸ˜„Â 

NÄ mÄ jeg snart i operasjon, og fekk i dag resept pÄ 2mg vival som jeg skal ta 2stk av. 

Blir det sterk nok dose til at jeg ikke trekker meg denne gangen ogsÄ? 

Noen som har prÞvd denne type beroligende? Vil det hjelpe meg? 

Anonymkode: 41232...f13

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hva har du prÞvd fÞr og hvilken effekt har det gitt deg? Tenker du burde fÄtt sÄpass at du kunne testet dosen en gang fÞr selve dagen. Folk reagerer forskjellig. Jeg gÄr periodevis  pÄ bl.a.nozinan, blir ikke zombie eller sovner i hytt og pine som mange andre gjÞr. mens sobril er det som har hatt best effekt pÄ min angst, og det selv med laveste dose. HÞr med legen om du kan fÄ teste det noen dager fÞr?

Eller tror jeg faktisk 2mg x2 vival er ganske effektivt altsÄ. Ei god venninne fikk en slik i fbm tannlegetime/skrekk. Og hun var ganske lykkelig "beruset" og likegyldig til det meste ;) 

Anonymkode: d73b2...541

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg fikk 5 mg vival grunnet et panikkanfall en gang og det funka fjell pÄ meg. Ved en annen anledning tok jeg 4 mg vival fÞr MR. Den funket helt greit. FÞlte litt ubehag ( liker ikke smÄ rom), men lÄ stille og fikk ikke panikk ;) gikk kjempe fint.

jeg fikk absolutt ingen bivirkninger! Ble kun rolig og ikke redd :) 

Anonymkode: 497b1...abe

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ă…Ă„ nĂ„ ble jeg faktisk litt glad her â˜șâ˜ș Da hĂ„per jeg det tar vekk den verste av angsten min og jeg klarer Ă„ gjennomfĂžre operasjonen 😀

Anonymkode: 41232...f13

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...