Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Aner ikke hva jeg skal kjøpe, de er så innmari mange i klassen så sjansen for å velge noe noen andre har kjøpt er også veldig stor. Er det kjipt å få en 100-lapp? Eller har dere andre tips til noe disse gutta ikke kan få for mye av? Anonymkode: dd11b...7c9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 På vår skole er det beløpsgrense på ca 50. Sist bursdag fikk bursdagsbarnet både 50-lapp og 60 kroner (3 tyvekroner). Helt fint så kan de kjøpe noe de ønsker seg. Anonymkode: ebe98...38a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Min gutt begynte å forstå konseptet med å spare til noe han ønsket seg omtrent da han begynte i første klasse, så penger var midt i blinken. (Men var nok mange foreldre som syntes det var kjedelig, for han fikk det bare av 1 i klassebursdagen. ) Ellers ville jeg styrt unna lego med mindre det er et uttrykt ønske, de får så mye av det og ikke alle er like begeistret for det. Det som falt mest i smak hos min gutt utenom penger var nok brettspill, samt perlesett og andre kreativitetsgreier. Anonymkode: 6e88d...22f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Her er det bestemt at om noen vil gi penger så er maxbeløpet 50 kr. Så sønnen min fikk 50 kr av flere i bursdagen sin. Anonymkode: db310...0df
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 Da tror jeg vi går for 50 kr her også. Når det er litt mer ukjente barn så er det så vanskelig å vite hva de har fra før og er mest interessert i. Takk for tips Anonymkode: dd11b...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå