Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Flere som har intens svigerfamilie og har satt svært strenge grenser? Jeg kunne ikke annet, deres intensitet var ikke forenelig med min personlighet. Jeg har aldri møtt noen så pågående mennesker før. Nå holder de seg unna meg, jeg er like glad. Blir oppfattet som sær og vanskelig. Prater nesten ikke med de i familieselskaper. De tror jeg er så stille/sjenert/rar/sur, men jeg er det motsatte i møte med alle andre mennesker. For i møte med andre er jeg meg selv. Har hatt mange opplevelser der jeg ikke har blitt respektert, spesielt av svigermor. De var sykelig kontrollerende i starten. Jeg og min mann eide ikke et snev av privatliv. Nå er det annerledes. De kommer ikke på besøk til oss uten at vi inviterer de en sjelden gang. Anonymkode: c7a03...769
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Nei, der er jeg heldig. Trives mer med svigers en min egen familie faktisk Anonymkode: 2810e...8c0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Jeg opplever at livet går i bølger og at ingen er ufeilbarlige. For noen år siden såret mine svigerforeldre min mann og vi hadde derfor en runde med mindre kontakt og har jobbet oss igjennom det. Vi reiser derfor heller ikke på ferier med de lenger, men en dag i uka er vi uansett sammen. Slik er det litt med mine foreldre også. Min mor ble alvorlig syk for endel år siden. Så tok vi så hensyn til hun i mange år at vi ikke så hvor sær, egen og slem hun etterhvert ble, før vi plutselig fikk for mye og måtte sette ned benet, da vennlig tilsnakk ikke virket. Vi har kontakt, men litt avmålt foreløpig. Går seg nok til igjen Og sånn kan jeg si om mangt og meget. Kontakt og følelsen av samhold går litt opp og ned i de fleste lengre forhold Anonymkode: 66674...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå