Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Vi har en voksen katt og en kattunge (5-6 måneder). Vi skal dra bort i 3-4 dager, og har prøvd å finne noen som kan stikke innom en gang om dagen for å fylle på mat/vann, rense kattedo og kose litt med dem. Problemet er bare at vi ikke har funnet noen enda, men vi fortsetter selvfølgelig letingen. Men hadde det gått an i verste fall at kattene var alene disse dagene (inne) med mye vann og mat tilgjengelig, og med flere kattedoer rundt i huset? Anonymkode: 8be38...24c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Det ville jeg ikke ha gjort. Tre-fire dager er lang tid. Anonymkode: 202a1...15a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Hvis noen kan stikke innom en gang i løped av tiden, så ja. Har vært kattepasser mange ganger. Greit å bare titte innom. De fleste har ikke spist opp før etter 2-3dager Anonymkode: 78600...dbb
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Nå fant vi plutselig noen som kunne komme innom 2 av dagene hvertfall. Så da satser vi på at vi finner noen til den siste dagen også. Så da går det nok fint Men den voksne katten vår tør jeg påstå at hadde fint klart seg 3-4 dager alene hjemme. Anonymkode: 8be38...24c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå fant vi plutselig noen som kunne komme innom 2 av dagene hvertfall. Så da satser vi på at vi finner noen til den siste dagen også. Så da går det nok fint Men den voksne katten vår tør jeg påstå at hadde fint klart seg 3-4 dager alene hjemme. Anonymkode: 8be38...24c Det går nok kjempe fint. God tur Anonymkode: 78600...dbb
mamma_bergen Skrevet 22. januar 2018 #6 Skrevet 22. januar 2018 Jeg hadde aldri reist bort og latt kattene mine være alene i flere dager! Vi kan til nød være borte en natt, men aldri lengre om ikke noen kunne stikke innom.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #7 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har 3 voksene katter. Kan dra bort en lang helg Max uten tilsyn. Nok mat og vann og selskap i hverandre går det fint. Hadde nok ikke gjort det om jeg bare hadde 1 katt. Og ikke katteluke. Her går de ut på do og ellers om de ønsker det. 2 av de er ufattelig kosete og i gate her vi bor oppsøker de folk og får masse kos. Hannkatten blir ofte med et eldre par inn. Anonymkode: df6e4...a1d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #8 Skrevet 22. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har 3 voksene katter. Kan dra bort en lang helg Max uten tilsyn. Nok mat og vann og selskap i hverandre går det fint. Hadde nok ikke gjort det om jeg bare hadde 1 katt. Og ikke katteluke. Her går de ut på do og ellers om de ønsker det. 2 av de er ufattelig kosete og i gate her vi bor oppsøker de folk og får masse kos. Hannkatten blir ofte med et eldre par inn. Anonymkode: df6e4...a1d Nå har vi heldigvis fått noen til å komme innom alle de dagene vi ikke er hjemme. Jeg var mest bekymret for kattungen som er utrolig kosete, den andre katten er menneskesky, og liker seg best i sitt eget selskap. Den eldste katten er en typisk gårdskatt, som kan være alene ute i flere dager. Anonymkode: 8be38...24c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #9 Skrevet 22. januar 2018 Vi dear bort fra vår katt to til tre netter uten tilsyn. Da har han nok mat og vann + katteluke, så han kan gå ut når han vil. går helt fint. er vi borte lengre så har vi noen som kommer annen hver/ hver tredje dag. Går bra det og Anonymkode: 7e9a7...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå