Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mye godt folk skal ha! Får nesten litt dårlig samvittighet. Vi har spist laks med ovnsbakte poteter, syltet løk og ferdigsaus (Hoisin). God kombinasjon.

Anonymkode: 0a58c...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskestykker med grov kavring stekt på langpanne (Findus), kokte nudler og salat. Barnas valg. 

Anonymkode: dd45b...c59

Skrevet

Mannen min kjøper med pizza fra peppes når han kommer hjem fra jobb. :) 

Anonymkode: 56e13...b08

Skrevet

Wok m/kjøttdeig og ris :-)

Anonymkode: 68271...767

Skrevet

Laksetaco av salmalaks jeg hadde i fryseren. 

Skrevet

Risgrøt😊

Anonymkode: 3cedc...eed

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så mye godt folk skal ha! Får nesten litt dårlig samvittighet. Vi har spist laks med ovnsbakte poteter, syltet løk og ferdigsaus (Hoisin). God kombinasjon.

Anonymkode: 0a58c...34f

Det er jo veldig godt det :) Hvordan lager du syltet løk?

Anonymkode: 3c0ce...d36

Skrevet

Vi hadde «lag din egen salat». Stekte kyllingbiter, kuttet opp salat, sopp, tomater, agurk, avokado, paprika, kokte pasta, og laget olivenolje-basert dressing. Da kan han på syv og jeg ta til oss det vi selv vil, og det blir alltid nok til overs til morgendagens matpakke ;)

Anonymkode: 22e5a...b99

Skrevet

Tacolasagne med cottagecheese og speltlomper i stedet for lasagneplater. 

Skrevet

Her ble det ovnsbakt ørret med potet, hollandaise, agurksalat, brokkoli og rømmesalat. Veldig godt 😊

Skrevet

Vi klinka til med taco. Imårra blir det ytrefilet av okse, asparges, soppstuing og potet av noe slag. På onsdag spiser vi junk, da skal eldste barnet vårt til frisøren for første gang så vi gjør det til en kosedag 🤗

Skrevet

Thaisuppe fra Rema med stekte kyllingstrimler. Vi er influensasjuke, og det er godt med lett mat med litt «sting» i.

Anonymkode: 79079...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...