Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Jeg skal få satt inn ny spiral nå etter 3 mnd uten noe form for prevensjon annet enn kondom ( hadde kobber og fikk plutselig unormale blødninger) legen min vill sette inn hormon men jeg er usikker på om kroppen min liker og få tilført hormoner dette basert på at keg for 12 år siden brukte ppiller med hormoner og det var ikke helt ok. Så hva tror dere er best? Anonymkode: 34331...94c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Legen min ville ikke sette inn kobberspiral på meg pga fare for svangerskap utenfor livmoren Ville gåttfor hormon. Hvis du spør meg Anonymkode: 65464...781
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Jeg elsker min hormonspiral. Ingen bivirkninger eller menstruasjon. Anonymkode: 3327e...f19
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 De aller fleste tåler hormonspiral godt, men om du er usikker kan du jo prøve å gå på minipillen noen måneder først. Det er de samme hormonene i hormonspiral som i minipillen, men ved å ha de i spiralen forsvinner muligheten for brukerfeil (minipillen skal jo tas til samme tidspunkt hver dag) Jeg har mange venninner som er superfornøyd med hormonspiral, men hverken jeg eller søsteren min kan ha den. Jeg får masse bivirkninger av alle hormontilskudd så jeg har valgt å sterilisere meg. Anonymkode: 6c7d6...115
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 Jeg hadde hormonspiral etter barn nr 3. Da blødde jeg mer eller mindre konstant i 9 mnd. Da tok jeg den ut og satt inn kobber. Null problemer med den Anonymkode: b1a70...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå