Gå til innhold

Donor


Lilije

Anbefalte innlegg

:strix:Eg er lykkelig gift med en mann. Me må bruke donor pga mannen er steril. Me prøvde i 10 år på naturmetoden. :sur: Det har vore vanskelig å leite å godta at donor var det einaste me kunne gjere. Det vart vurdert sperm bank og det ville eg ikkje. Det var då me gav opp håpet at eg ville høyre med ein venn av meg. Han er * en meg * og ein grei mann. Han er *. Det vert AI da eg er gift. Det er dyrt dette da det kostar meg 10.000 - 15.000 å få barn. Det er pga alderen eg ikkje får hjelp av klinikker. Det vert gjort heime og eg gleder meg. Det er no 7 veker til me skal prøve i 7 dager :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Det med donor er ikke vanskelig.  Når man vet at mannen ikkje kan få / lage barn.  Så er det bare og få en som er villig til å hjelpe.

Han finnes på internet osv.  Det som er viktig at hun må vite når hun har eggløsning.  Man må snakke sammen, så alle er enige. Gjerne bilde av den som kommer på besøk.  Han bør være blodgiver, eller ha annen dokumentasjon på han er frisk.  Jo større penis, gir et best resultat.  Liten penis, da blir det som regel bare jente, da de seller er ikke så sterke svømme.  Mannen må være med. kysse fruen på munnen osv.   Dette går greit.   Ikke noe betaling, ingen telefonumer.  Alle 3 blir lykkelige.  Jeg vet hva jeg snakker om har prøvd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

hei jeg er privat donor, gutt 35 år 180 høy , har alt av attester, er diskre og leverer til avtalt sted/møte . min e-post er [email protected]  bare ta kontakt om spørsmål og selvfølgelig er alt gratis, holder til i Akershus og omheng.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...