Gå til innhold

Hvorfor svarer ingen meg?? :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg trenger lite hjelp her: Jeg har hett lite rar mentrasjon i det siste. Jeg blödr nesten ingenting, bare når jeg törker meg så er det bitte bitte lite blod i papiret. Noen ganger ikke det heller bare rosa uflod.ish. De siste to menstasjonene mine var også lite rar. Jeg blödde lite men ikke så lite som denne gangen. Det som er annerledes med siste gangene er at´vi (altsp jeg og min mann) prövde å få barn denne gangen.  Men jeg vil ikke teste om jeg ikke behöver.. for jeg vil ikke bli disappointed. -_- Men om dere tenker at jeg behöver det så kan jeg ta en for göy skyld. :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test 😀

Skrevet

Du må jo teste! Mulig du er gravid.

Ellers er ikke minimalt med blødninger et godt tegn om dere vil få barn. Kan tyde på tynn endometrium 

Anonymkode: 0ebb8...7bb

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Du må jo teste! Mulig du er gravid.

Ellers er ikke minimalt med blødninger et godt tegn om dere vil få barn. Kan tyde på tynn endometrium 

Anonymkode: 0ebb8...7bb

Hei.. tidligere har jeg hatt normal blödning der jeg måtte skifte OB x fler på dagen. det er bare denne gangen det er så lite.

Skrevet

Du kommer ikke unna å ta en test, kanskje det er en festeblødning

Anonymkode: 1f834...456

Skrevet
4 minutes ago, Anonym bruker said:

Du kommer ikke unna å ta en test, kanskje det er en festeblødning

Anonymkode: 1f834...456

Festeblödning?

Skrevet
2 minutter siden, waheeda skrev:

Festeblödning?

Ca to uker etter eggløsning fester et befruktet egg seg i livmoren, noen opplever en liten blødning når det skjer.

Anonymkode: 1f834...456

Skrevet

Jeg har hatt det siden den 18., kan det vare så lenge?

Skrevet

Ta en test! Uansett om den er positiv eller negativ så får du i alle fall et svar. Vi her på forumet kan bare synse og gjette, testen gir deg et skikkelig svar. Krysser fingrene for deg :)

Anonymkode: 65171...474

Skrevet

...men hvorfor er overskriften din «Hvorfor svarer ingen meg??»

Anonymkode: 73c5d...847

Skrevet
32 minutes ago, Anonym bruker said:

...men hvorfor er overskriften din «Hvorfor svarer ingen meg??»

Anonymkode: 73c5d...847

Fordi inegn svarte når jeg hade oversikten som "uvanlig mens" -_- 

Skrevet

Har du barn fra før? Hvis ja, var det også slik sist gang? :-)

Anonymkode: ba4b9...657

Skrevet

Men kjære deg, ta en test da vel!!

Anonymkode: 3cb83...6b0

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Har du barn fra før? Hvis ja, var det også slik sist gang? :-)

Anonymkode: ba4b9...657

Nei, blir förste om Jeg er gravid😇 Men ja tror nok at jeg må ta en test. ✌🏻️

Skrevet
12 timer siden, waheeda skrev:

Nei, blir förste om Jeg er gravid😇 Men ja tror nok at jeg må ta en test. ✌🏻️

Hvordan gikk det? 😊

Anonymkode: 50e1b...86e

Skrevet

Overskriften din er like irriterende hver gang jeg ser den. Og hva pokker skal vi gjøre med at du ikke gidder å teste - har du pult kan du være gravid.

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Overskriften din er like irriterende hver gang jeg ser den. Og hva pokker skal vi gjøre med at du ikke gidder å teste - har du pult kan du være gravid.

Hadde ikke tenkt å si noe, men akkurat det du sa. Argh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...