Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 De siste par mnd har jeg merket at jeg gjør ting uten og skulle gjøre det. Det høres litt rart ut men et eksempel idag. Jeg skulle tømme ut en cola boks i vasken og jeg stod og tømte den ut i søppelet. Tok meg noen sekunder før jeg skjønte hva jeg stod og drev med. Eller noe annet som skjedde istad som var litt ille. Stod på kjøkkenet og skulle ta en vitamin pille og akuratt mens jeg har den i hånden og skal ta og åpne en flaske vann roper samboer på meg og sier meg noe. Tar meg noen sekunder før jeg skjønner at jeg står og drikker av en olje flaske og jeg løper og spytter det ut 😳 Skjer mange sånne ting med meg hele tiden og nå begynner jeg og bli litt beskymret. Noen som har opplevd dette før? Anonymkode: 127df...cef
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Er du stresset fortiden? Har du mye du skal rekke over om dagene? Lite søvn? I barselspermisjon? Anonymkode: 814fc...e12
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Jeg gjør og endel rare ting for tiden, hodet er ikke helt med. Jeg har til og med tatt kattens tablett selv, i stedet for å gi den til katten Anonymkode: b3fd9...2c5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 Stresset en del ja, mye jobbing og mye som skal gjøres. Sover en del og er mye trøtt. Har et stort barn så er ikke i barsel permisjon. Anonymkode: 127df...cef
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stresset en del ja, mye jobbing og mye som skal gjøres. Sover en del og er mye trøtt. Har et stort barn så er ikke i barsel permisjon. Anonymkode: 127df...cef Det du opplever er en normal reaksjon på stress. Likedan økt søvnbehov. Anonymkode: 814fc...e12
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 Så løsningen er enkelt og grei stresse ned? Anonymkode: 127df...cef
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #7 Skrevet 21. januar 2018 Kan være lurt å ta en tur til legen, Hi. Det kan være stress, men kan jo også være andre ting som bør utelukkes. Og så bør du nok gjøre noe med stresset ditt, redusere stresset og lære deg stressmestringsstrategier. Jeg gjør en del lignende ting, men jeg er syk, så jeg vet at det som feiler meg også kan gi slike problemer. Anonymkode: a57cc...831
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #8 Skrevet 21. januar 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så løsningen er enkelt og grei stresse ned? Anonymkode: 127df...cef Det er det som er mest nærliggende å tro. Men det skader jo ikke med en legetur:) Anonymkode: 814fc...e12
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #9 Skrevet 21. januar 2018 Ok takk for svar damer. Håper det ikke blir noe mer olje drikking på meg fremover 🤦🏻♀️ Anonymkode: 127df...cef
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #10 Skrevet 22. januar 2018 Typisk tegn på stress ❤ Anonymkode: ce1ab...8f4
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #11 Skrevet 22. januar 2018 Høres ut som stress og at hodet ditt er et annet sted. Du tenker på noe annet og så gjør du noe merkelig. Jeg gjør det samme hele tiden. Prøv yoga og mindfullness. Anonymkode: 9077f...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå