Gå til innhold

Aaah... jeg vil bli rik


Anbefalte innlegg

Skrevet

men hvordan? Fins det en hobby man kan bli rik på? 

Anonymkode: 6dd1b...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selg trusene dine.

Anonymkode: e08ab...5fc

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

men hvordan? Fins det en hobby man kan bli rik på? 

Anonymkode: 6dd1b...a09

Du vil bli rik men ikke jobbe.. bare drive med en hobby? Masse lykke til🤔Jeg har blitt det mange ser på som rik (selv om jeg ikke føler det sånn selv. Har verdier for 12-15 mill). Det var hard jobbing i 15 år. 

Anonymkode: 2b6b5...cea

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vil bli rik men ikke jobbe.. bare drive med en hobby? Masse lykke til🤔Jeg har blitt det mange ser på som rik (selv om jeg ikke føler det sånn selv. Har verdier for 12-15 mill). Det var hard jobbing i 15 år. 

Anonymkode: 2b6b5...cea

Jeg jobber jo, men blir ikke rik av jobben jeg har. Problemet er at jeg elsker den så vil ikke bytte 😆 jeg har også mange mill i verdier men vil ha de i penger på konto..

Anonymkode: 6dd1b...a09

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selg trusene dine.

Anonymkode: e08ab...5fc

Haha huff... tror ikke det 😆

Anonymkode: 6dd1b...a09

Skrevet

Begynn å blogge 🤑

Anonymkode: c08d2...6d6

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begynn å blogge 🤑

Anonymkode: c08d2...6d6

Om hva?

Anonymkode: 6dd1b...a09

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om hva?

Anonymkode: 6dd1b...a09

Noe du brenner for? Holder ofte å bare utlevere seg selv, gjerne med en dose sterke meninger, kontroverser og humor. 

Anonymkode: c08d2...6d6

Skrevet

Da er det liksom lotto eller grunder da :nigo:

Anonymkode: 8b6e5...546

Skrevet

Hva skal du med pengene ? Man blir ikke lykkelig av mye penger. 

Anonymkode: a89a2...103

Skrevet

Du kan gifte deg med en rik mann 😄

Anonymkode: 08d5e...d1b

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Selg trusene dine.

Anonymkode: e08ab...5fc

LOL

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er det liksom lotto eller grunder da :nigo:

Anonymkode: 8b6e5...546

Hvis man vil bli rik som gründer må man jobbe ræva av seg i mange år først, og med sannsynligvis lite lønn i de årene. Blir man gründer er det fordi man brenner for noe da sannsynligheten for å lykkes er forholdsvis liten.

Skrevet
11 minutter siden, Surfina skrev:

Hvis man vil bli rik som gründer må man jobbe ræva av seg i mange år først, og med sannsynligvis lite lønn i de årene. Blir man gründer er det fordi man brenner for noe da sannsynligheten for å lykkes er forholdsvis liten.

Tror nok ingen virkelig tror det er lite arbeid i å være gründer? Men for å bli rik, trenger man som oftest hard jobbing eller flaks. Gjerne en kombinasjon av begge. 

Anonymkode: 8b6e5...546

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal du med pengene ? Man blir ikke lykkelig av mye penger. 

Anonymkode: a89a2...103

Tja, si det.. kjøpe hytte, ny bil, klær av kvalitet... 

Anonymkode: 6dd1b...a09

Skrevet

Kjøpe bolig for å leie ut? Så selg om noen år når markedet har steget.

Anonymkode: 2bbe5...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...