Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Må kjøpe alt nytt. Skal leie ett hus og jeg mangler det aller meste unntatt kjøleskap, komfyr, vaskemaskin og seng til barnet mitt. Jeg solgte/gav bort det meste jeg hadde da vi flyttet sammen siden jeg ikke hadde plass til det og det var gammelt og trasig. Er så trist over hele bruddet og nå bli økonomien skral også en periode. Hvor kan jeg kjøpe billige men flotte møbler? Anonymkode: b39a4...485
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Kjøp på Finn.no. Masse fint og nesten nytt som selges billig :-) Anonymkode: 245cd...74f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Det gis bort mye på Finn, spesielt hvis man henter selv. Ellers du kan kikke på bruktbutikker. Hvis du vil ha nye møbler, så har jo Ikea mye bra til en rimelig penge Anonymkode: 1d072...6ca
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 Finn og Facebook, mange som selger brukte hvitevarer til en billig penge Møbler kan du også finne på finn, men sjekk også gjenbruksbutikker. Her har de masse møbler på søppeldynga. De har en gjenbruksbutikk der hvor folk kan levere inn ting de synes er for fine til å kastes Anonymkode: 6eeac...b66
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 Er det han som har kjøpt inn alt der dere bor sammen? Hvis ikke bør han betale deg noe for boet. Anonymkode: dc420...4de
sug lut Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 (endret) "Flotte"? "Flotte" er kriteriet ditt? Du har satt deg i en situasjon som er altfor dum til å kunne bekymre deg om "flott" på en stund. Forøvrig får du alt gratis på Finn. Endret 21. januar 2018 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #7 Skrevet 21. januar 2018 32 minutter siden, sug lut skrev: "Flotte"? "Flotte" er kriteriet ditt? Du har satt deg i en situasjon som er altfor dum til å kunne bekymre deg om "flott" på en stund. Forøvrig får du alt gratis på Finn. Ble du mistet i gulvet som barn siden du er så krass mot folk her inne? Anonymkode: df4bc...a3a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #8 Skrevet 21. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble du mistet i gulvet som barn siden du er så krass mot folk her inne? Anonymkode: df4bc...a3a Jeg er enig med henne. Sette seg selv i en idiotisk situasjon og tro hun skal få alt opp i hendene. Hun har delt utgifter til bolig med en annen så det minste hun burde ha er en fet sparekonto der i tillegg pengene for salget av de tidligere møblne står. Når hun nå har vært så idiotisk får hun begynne på bunn og jobbe seg selv opp. Anonymkode: aa8ab...7d1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #9 Skrevet 21. januar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med henne. Sette seg selv i en idiotisk situasjon og tro hun skal få alt opp i hendene. Hun har delt utgifter til bolig med en annen så det minste hun burde ha er en fet sparekonto der i tillegg pengene for salget av de tidligere møblne står. Når hun nå har vært så idiotisk får hun begynne på bunn og jobbe seg selv opp. Anonymkode: aa8ab...7d1 Og hvor står det at hun ikke har tenkt til det? Det er du som fremstår idiotisk, en skikkelig grinebiter er du Anonymkode: 1d072...6ca
Bie-damen Skrevet 21. januar 2018 #10 Skrevet 21. januar 2018 Så, så.. Dette viser jo hvor viktig det er å ha kontroll på egen økonomi og eiendom. Du trenger jo ikke mye i starten. Få tak i det mest nødvendige brukt, og spar til annet etterhvert. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #11 Skrevet 21. januar 2018 Minimalisme er jo så populært, så ikke verste tiden å starte med blanke ark på Finn, loppis og gjenbruksstasjoner er gode forslag. Eventuelt IKEA eller feks søstrene grene. Du kommer langt med det mest nødvendige, heldigvis Anonymkode: 00983...996
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #12 Skrevet 21. januar 2018 Jeg har ikke «satt» meg selv i en situasjon. Årsaken til bruddet er at han har svindlet meg, tapt mine penger på spill og investeringer. I løpet av en helg hadde han brukt opp mine sparepenger og tømt kontoene til begge barna mine .Han er anmeldt og det vil bli sak. Jeg får nok tilbake pengene mine, men enn så lenge må jeg faktisk ha møbler . Jeg har to barn og ja, det gjør ingenting om møblene er flotte. Anonymkode: b39a4...485
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #13 Skrevet 21. januar 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke «satt» meg selv i en situasjon. Årsaken til bruddet er at han har svindlet meg, tapt mine penger på spill og investeringer. I løpet av en helg hadde han brukt opp mine sparepenger og tømt kontoene til begge barna mine .Han er anmeldt og det vil bli sak. Jeg får nok tilbake pengene mine, men enn så lenge må jeg faktisk ha møbler . Jeg har to barn og ja, det gjør ingenting om møblene er flotte. Anonymkode: b39a4...485 Hvordan fikk han tilgang til din og ungenes konto? Anonymkode: aa8ab...7d1
Cybele Skrevet 21. januar 2018 #14 Skrevet 21. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med henne. Sette seg selv i en idiotisk situasjon og tro hun skal få alt opp i hendene. Hun har delt utgifter til bolig med en annen så det minste hun burde ha er en fet sparekonto der i tillegg pengene for salget av de tidligere møblne står. Når hun nå har vært så idiotisk får hun begynne på bunn og jobbe seg selv opp. Anonymkode: aa8ab...7d1 Fy faen, unnskyld meg. Er man idiot fordi man som kvinne bruker penger på barn og husholdning og tror på et langt forhold? Kvinnen taper alltid i slike økonomiske delinger. Hva vet du om HI? Kanskje hun har vært ung student hele samboerskapet med «inntekt» på 6000kr mnd fra lånekassen? Takler ikke trangsynte, kverulantene kvinnfolk som ikke evner å sette seg inn i andres situasjon. Stakkars datteren din hvis hun blir ufrivillig skilt i ung alder. Da er mor der og hogger hendene av henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå