Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Hei, Mitt barn er nå blitt voksen. Hn fortalte meg at hn har blitt mobbet i hele sin barndom på denne skolen. Hn ble kalt inn til psykologsamtaler på skolen, fordi de såg at noe var galt. Vi foreldre ble ikke varslet. Hn sier at årsaken var at tilfellet barnet ikke hadde det bra hjemme. Men fordi vi ikke ble varslet, ble det heller ikke fanget opp, av oss, at hn ble mobbet på skolen. Jeg ønsker å gå videre med dette, er det noen som vet fremgangsmåte? Anonymkode: 0510b...634
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Kommunen har et mobbeombud. Kontakt henne. Anonymkode: ff1d2...886
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei, Mitt barn er nå blitt voksen. Hn fortalte meg at hn har blitt mobbet i hele sin barndom på denne skolen. Hn ble kalt inn til psykologsamtaler på skolen, fordi de såg at noe var galt. Vi foreldre ble ikke varslet. Hn sier at årsaken var at tilfellet barnet ikke hadde det bra hjemme. Men fordi vi ikke ble varslet, ble det heller ikke fanget opp, av oss, at hn ble mobbet på skolen. Jeg ønsker å gå videre med dette, er det noen som vet fremgangsmåte? Anonymkode: 0510b...634 gå videre med livet i stedet Anonymkode: 52e7c...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå