Gå til innhold

La oss prøve noe, hvem er med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi prøve å gjøre forumet litt mer personlig igjen?

Skal vi signere med nick på "ufarlige" tråder?

Men da må vi ha noen "regler"

Foreslår:
Ha høyere toleransegrense for andres meninger, kanskje tenke oss om et par ganger før vi kommer med negative kommentarer. Det vi ikke kan signere med nick trenger vi ikke å kommentere.

Er dere med? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er for mange gærne stalker damer her inne. Orker ikke å få kjeftemeldinger i innboksen igjen

Anonymkode: ba387...e95

Skrevet

Jeg tenker også at det er for mange gærne her inne, så jeg skriver nesten bare anonymt. Men, er ikke av de anonyme som stadig svarer stygt. Det er nok noe jeg kunne blitt bedre til å svare på med nick, så det kan jeg vurdere. Men mye av det jeg svarer her inne vil jeg ikke ha nick på. Da måtte jeg ha skiftet nick, tror jeg. Men også da får man jo problemer med de som nesten stalker enkelte brukere, jeg orker ikke det stresset.

Men - jeg synes det er synd at jeg føler det slik, for jeg er enig i at de som skriver med nick er viktige for forumet, og jeg liker at andre skriver med nick siden det da blir mer personlig. Jepp, selvmotsigende.

Men godt initiativ, HI! Håper flere bruker nick oftere. Men å ikke svare på ting man bare vil svare anonymt på, det vil nok gjøre at forumet dør.

Anonymkode: e3bfa...aed

Skrevet

Jeg kom inn her etter en lengre pause. Men etter å ha avslørt nick her inne (venner og bekjente) og opplevd at de her har skrevet sannheten, mens de i realiteten har løyet - startet jeg anonym for fult. Uansett hva jeg skriver, orker jeg ikke å bli gjenkjent. Det er noe med befrielsen å kan skrive om sine innerste, ofte vonde/såre tanker, uten at andre bruker det mot deg. Hvis du skjønner.

skal sies at det de løy om ikke er slik jeg beskriver det, det jeg frykter. Det var mer sånn: «vi prøver å bli gravid og får det ikke til. Så fikk jeg tabletter for eggløsning (husker ikke hva de heter nå), og ble heldig å bli gravid med tvillinger»  IRL sa hun som god venninne (trudde jeg) «Det passet ikke før nå å bli gravid. Men gleden var ikke mindre av den grunn at jeg ble gravid med tvillinger på første forsøk». 

Anonymkode: f7b64...796

Skrevet

En nick-dugnad fra tid til annen er alltid bra, heier på HI! Det er kjedelig med bare anonyme, en lett blanding gjør det mye mer interessant å gå inn og si noe i det hele tatt - da er det kjentfolk på kafeen, og det kan bli hyggelig eller heftig, alt ettersom. Men kjøreregler - eh, nei.

Skrevet
11 timer siden, 2 store og snart 1 liten skrev:

Skal vi prøve å gjøre forumet litt mer personlig igjen?

Skal vi signere med nick på "ufarlige" tråder?

Men da må vi ha noen "regler"

Foreslår:
Ha høyere toleransegrense for andres meninger, kanskje tenke oss om et par ganger før vi kommer med negative kommentarer. Det vi ikke kan signere med nick trenger vi ikke å kommentere.

Er dere med? 

Why?

Anonymkode: ac79c...e76

Skrevet

Nei. Det er summen av alle de uskyldige opplysningene som er problemet.

Anonymkode: 86e70...b93

Skrevet

Jeg har alltid svart med nick og har aldri opplevd sure meldinger og deler ikke noe personlige opplysninger til at noen kjenner meg igjen.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Why?

Anonymkode: ac79c...e76

Nettopp av den grunn alle positive damer over her lister opp :) Håper du også er med :)

Skrevet

Computer says nooo... 

Anonymkode: 4cd85...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...