Alexander88 Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 (endret) Hei alle sammen, Jeg er ny her og vil nå ut for og få litt råd/tips og evt hjelp. Jeg møtte ei dame som er noen år eldre enn meg. Vi har snakket sammen på telefon hver dag siden Oktober i fjor og ble så og si kjærester i jula. Vi har en veldig god tone og snakker sammen hver eneste dag fortsatt, til tross for at hun ikke ville i noen forhold da jeg har hatt problemer med spilling og alkohol. Hun ville at jeg skulle gå til psykolog og finne ut av problemet, og det gjorde jeg så kjapt jeg kunne. Hun har vært støttende og hun er veldig usikker å bekymret for at jeg skal fortsette sånn om jeg og hun hadde flyttet sammen. Jeg har PTSD type 2 og 4 pga to traumatiske opplevelser jeg hadde når jeg jobbet som vekter. to stk døde i armene mine, og har slitt med det i ca 1 år. Dette fikk hun vite nå nylig av meg. Nå har jeg gjort en endring der jeg har en fast rutine i hverdagen for både meg selv, samt overbevise henne at jeg er en god person som kan komme seg unna spilling og alkohol. Jeg spiser mye og trener 4 dager i uken. Jeg veier ikke mye da jeg ikke hadde energi og vilje til å gjøre noe med akkurat det, før jeg møtte henne. Hun har spurt om jeg sjekker andre damer og om jeg gjemmer noe for henne. Jeg har bekreftet opptil flere ganger for henne at jeg har slettet alt av profiler jeg har på datingsider og apper, rett etter vi fant kjemien. Jeg sitter hver dag og tenker på om hun dater noen andre eller skriver med noen nye.. vi bor 8 timer unna hverandre, og jeg har sagt klart i fra at jeg er åpen for og flytte på meg. Hva burde jeg gjøre for at hun skal få tilbake følelsene sine for meg? Bør jeg være bekymret? Jeg har lyst til å ta henne med på en langhelg en eller en annen plass der vi ikke kjenner noen eller har noen hindring, for og bruke tid på hverandre. er det lurt nå? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Endret 20. januar 2018 av Alexander88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå