Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Hvem er det som mobber og utestenger? Hvem er disse 1/5 jentene som sender nakenbilder av seg selv? Hvem har alle alene-hjemme-festene som kommer ut av kontroll? Hvem er alle ungdommene som henger rundt kjøpesentre og diverse sentrum på kveldstid? Hvem er de 1/3 ungdommene som ikke fullfører videregående? Hvis alle er så skoleflinke, sosiale, selvstendige, modige og reflekterte som det høres ut som her inne?? Anonymkode: f2cce...484
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Fordi de pakkes inn i bobleplast, og læres opp til å tro at de er verdens navve og at alle skal serve de Anonymkode: 3ab21...e94
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Leser du her inne så synes jo de som er her (foreldrene) at det er helt greit med nakenbilder, tilfeldig sex, tenåringen har sex med folk på egen (foreldrenes) alder osv osv..., så da er det jo ikke et problem?! Anonymkode: b69ef...bc2
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Leser du her inne så synes jo de som er her (foreldrene) at det er helt greit med nakenbilder, tilfeldig sex, tenåringen har sex med folk på egen (foreldrenes) alder osv osv..., så da er det jo ikke et problem?! Anonymkode: b69ef...bc2 Ja, blir uvel. Anonymkode: e9711...a61
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Leser du her inne så synes jo de som er her (foreldrene) at det er helt greit med nakenbilder, tilfeldig sex, tenåringen har sex med folk på egen (foreldrenes) alder osv osv..., så da er det jo ikke et problem?! Anonymkode: b69ef...bc2 Selvfølgelig er alt dette greit. Men jeg oppdrar mine barn til ikke å SPRE nakenbilder, ha tilfeldig sex MED kondom og å gjøre seg gode vurderinger om HVEM de ligger med, uavhengig av personens alder og evt forhold mellom dem. Alt dette er del av å bli voksen, og selvsagt kommer mine tenåringer til å ha sex en vakker dag, og helt sikkert i en form jeg som mor vil synes er ubehagelig å tenke på -HVIS jeg får noe referat om det. Men hvorfor skulle jeg få det? Jeg skal ikke overvåke min ungdom og se hvor han går. Jeg skal lære ham å navigere selv. De som fotfølger, utspør og kontrollerer ungdommene, svikter sin oppdragergjerning. De hindrer ungene i å blir selvstendige. Anonymkode: e8c42...a7f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 Naboen min er en av de naive. Jeg fortalte henne at sønnen røyka hasj. Hun sa at han aldri ville gjøre slikt. Nå soner han for en voldshandling i påvirket tilstand. Anonymkode: c218e...053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå