Gå til innhold

Bør jeg bytte til marlboro light i slutten av svangerskapet?🚬


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller spiller dette ingen rolle så se t i svangerskapet? Fullstendig klar over at enkelte mener jeg burde slutten, men dette er lettere sagt enn gjort.

 

Er light bedre enn vanlig marlboro ?

Anonymkode: 8775a...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg røyker ikke sigaretter bare tobakk men vil anta at light er mindre nikotin i muligens. Hvor sent i sv skapet er det snakk om da? Om det er ett par uker igjenn så tror jeg ikke det har noe å si om du bytter til light nå

Anonymkode: f6d1c...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg røyker ikke sigaretter bare tobakk men vil anta at light er mindre nikotin i muligens. Hvor sent i sv skapet er det snakk om da? Om det er ett par uker igjenn så tror jeg ikke det har noe å si om du bytter til light nå

Anonymkode: f6d1c...dc6

Jeg er gravid i 7mnd. Ja, tenker det er bedre med light med tanke på at nikotin øker puls og blodtrykk. Tenker spesielt om noe skjer og jeg blir nødt til å ta keisersnitt f.eks. 

hi

Anonymkode: 8775a...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjør på... du har jo sånn treningsverk likevel at det spiller nok ingen rolle for trollingen din.

Anonymkode: 7f38d...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å gå svangerskapet ut, er så tungt mot slutten. Så, med alle mine 6 barn har jeg byttet til sterkeste sigarett og doblet antall røyk PR dag. Dette har jeg gjort når jeg har passert 35 uker. Alla barna er født mellom uke 35 og 37. Og alle har vært små.  Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: b2068...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kjør på... du har jo sånn treningsverk likevel at det spiller nok ingen rolle for trollingen din.

Anonymkode: 7f38d...b9f

Er ikke alle som klarer å slutte å røyke fordi dem er gravid! Er selv 8 mnd på vei og har røyket hele svangerskapet..gjorde jeg med forrige også. Jeg blir provosert over at folk er frekk istedet for å komme med råd. Om hi vil bytte til light fordi hun faktisk bryr seg...så la henne bytte til light istedenfor å komme med frekke kommentarer! Til alle som prøver å presse folk og ikke minst gravide til å slutte å røyke: Det hjelper ikke å presse det hjelper mot sin hensikt. Stress fører bare til mere røyking.

Anonymkode: f6d1c...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle jeg kjenner som har røykt har friske fine barn,selvom de er født 4-6 uker for tidlig. slutt og døm folk, er ikke lett og slutte og røyke

Anonymkode: 35ad9...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke å gå svangerskapet ut, er så tungt mot slutten. Så, med alle mine 6 barn har jeg byttet til sterkeste sigarett og doblet antall røyk PR dag. Dette har jeg gjort når jeg har passert 35 uker. Alla barna er født mellom uke 35 og 37. Og alle har vært små.  Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: b2068...894

Herregud så dom det går an å bli å komme med et slikt idiotisk utsagn. Fører ingen vei...

Anonymkode: f6d1c...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke å gå svangerskapet ut, er så tungt mot slutten. Så, med alle mine 6 barn har jeg byttet til sterkeste sigarett og doblet antall røyk PR dag. Dette har jeg gjort når jeg har passert 35 uker. Alla barna er født mellom uke 35 og 37. Og alle har vært små.  Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: b2068...894

Haha Nice try

Anonymkode: 90731...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

alle jeg kjenner som har røykt har friske fine barn,selvom de er født 4-6 uker for tidlig. slutt og døm folk, er ikke lett og slutte og røyke

Anonymkode: 35ad9...fa7

Jo, jeg dømmer gravide som røyker. Mamma røykte da jeg var i magen. Kom 8 uker før tidlig, har astma og mange allergier. 

Uansett, rævva mamma før ungen har blitt født. Gratulerer !

Anonymkode: 90731...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke alle som klarer å slutte å røyke fordi dem er gravid! Er selv 8 mnd på vei og har røyket hele svangerskapet..gjorde jeg med forrige også. Jeg blir provosert over at folk er frekk istedet for å komme med råd. Om hi vil bytte til light fordi hun faktisk bryr seg...så la henne bytte til light istedenfor å komme med frekke kommentarer! Til alle som prøver å presse folk og ikke minst gravide til å slutte å røyke: Det hjelper ikke å presse det hjelper mot sin hensikt. Stress fører bare til mere røyking.

Anonymkode: f6d1c...dc6

Ingen menneskerett å få unger vet du...

Anonymkode: e9215...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke alle som klarer å slutte å røyke fordi dem er gravid! Er selv 8 mnd på vei og har røyket hele svangerskapet..gjorde jeg med forrige også. Jeg blir provosert over at folk er frekk istedet for å komme med råd. Om hi vil bytte til light fordi hun faktisk bryr seg...så la henne bytte til light istedenfor å komme med frekke kommentarer! Til alle som prøver å presse folk og ikke minst gravide til å slutte å røyke: Det hjelper ikke å presse det hjelper mot sin hensikt. Stress fører bare til mere røyking.

Anonymkode: f6d1c...dc6

Jeg blir kraftig provosert av egoistiske gravide som røyker . De tenker IKKE på barnet. Bryr seg jo ikke i det hele tatt! Det er ikke mora det er synd på ass. 

Bytte til light fordi Hun faktisk bryr seg??

Vet du hva...  

Anonymkode: 90731...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så dom det går an å bli å komme med et slikt idiotisk utsagn. Fører ingen vei...

Anonymkode: f6d1c...dc6

Dom??? 

Anonymkode: b2068...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde blitt fratatt ungene sine sånne som driver med omsorgssvikt allerede før barnet blir født ! Stakkars barn som får slike ressurssvake foreldre 

Anonymkode: fd5e8...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke alle som klarer å slutte å røyke fordi dem er gravid! Er selv 8 mnd på vei og har røyket hele svangerskapet..gjorde jeg med forrige også. Jeg blir provosert over at folk er frekk istedet for å komme med råd. Om hi vil bytte til light fordi hun faktisk bryr seg...så la henne bytte til light istedenfor å komme med frekke kommentarer! Til alle som prøver å presse folk og ikke minst gravide til å slutte å røyke: Det hjelper ikke å presse det hjelper mot sin hensikt. Stress fører bare til mere røyking.

Anonymkode: f6d1c...dc6

Dere fortjener alle frekke kommentarer dere får. Jeg skjønnewr ikke at man kan være så egosentrisk som dere. At dere ikke kan slutte å røyke er bare noe forbanna tull. Sannheten er at dere VIL IKKE slutte

Anonymkode: b1beb...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, jeg dømmer gravide som røyker. Mamma røykte da jeg var i magen. Kom 8 uker før tidlig, har astma og mange allergier. 

Uansett, rævva mamma før ungen har blitt født. Gratulerer !

Anonymkode: 90731...0e7

uenig

Anonymkode: 35ad9...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

uenig

Anonymkode: 35ad9...fa7

Selvfølgelig er du uenig, det er vel ingen som vil innrømme at de er en ræva mamma

Anonymkode: b1beb...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er du uenig, det er vel ingen som vil innrømme at de er en ræva mamma

Anonymkode: b1beb...b53

jeg røyker ikke og har aldri gjort det,men har venninner som har det, barna deres er vel 13 og 14 nå og ingen av de har plager som allergier og astma selvom deres mødre røyker. du drar alle over en kam

Anonymkode: 35ad9...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg røyker ikke og har aldri gjort det,men har venninner som har det, barna deres er vel 13 og 14 nå og ingen av de har plager som allergier og astma selvom deres mødre røyker. du drar alle over en kam

Anonymkode: 35ad9...fa7

Selvfølgelig drar jeg alle over en kam. At du kjenner noen som ikke har noen plager, betyr ikke at røyking under graviditet ikke er farlig, og det endrer ikke min mening om gravide som røyker

Anonymkode: b1beb...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg røyker ikke og har aldri gjort det,men har venninner som har det, barna deres er vel 13 og 14 nå og ingen av de har plager som allergier og astma selvom deres mødre røyker. du drar alle over en kam

Anonymkode: 35ad9...fa7

Hva er vitsen med å ta en sjanse på at det går bra? Tåpelig.

Anonymkode: 90731...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke sette ditt eget behov for røyk tilside i 9 mnd kan du droppe å få barn! 

Anonymkode: 00896...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...