Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Til uken skal jeg begynne å jobbe noen dager i uken igjen. Gruppen min møtes en fast dag i uken og jeg har spurt om vi kan bytte dag siden vi treffes den dagen som er en av mine arbeidsdager. Kan jeg stå litt på for å endre dag? Vi er seks i gruppen og to er negative til å endre dag. Barna er rundt 7-8 måneder nå. Det er bare jeg som skal ut i jobb igjen, så skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig når de andre bare er hjemme likevel. Det er far som skal være hjemme med vårt barn når jeg er på jobb. Anonymkode: 8702f...5f3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Hvorfor er de negative til å endre dag da? Anonymkode: 47a67...482
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er de negative til å endre dag da? Anonymkode: 47a67...482 Fordi de sier at siden det har vært samme dag hele tiden er det dumt å bytte dag nå. Og de sier de har andre ting de andre dagene som feks åpen barnehage, men det er vel det samme om de er på åpen barnehage eller barselgruppe mener jeg. Anonymkode: 8702f...5f3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Om det er uvilje mot å bytte hadde jeg ikke presset på noe mer for det nei, om folk skal være sammen med meg er det fordi de ønsker det og ikke fordi de er presset til det. Åpen barnehage og barseltreff er ikke helt det samme da. Anonymkode: 348b2...25a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 De ønsker jo selvfølgelig å kunne gjøre noe flere dager i uken, slik at de både går i åpen barnehage og har barseltreff. Du kan ikke presse dem til å bytte dag, men kan ikke du heller invitere til barseltreff hjemme hos deg en av dagene du er hjemme eller invitere dem med på trilletur en av fridagene dine slik at dere ikke mister kontakten? Anonymkode: 1c7de...d55
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #6 Skrevet 20. januar 2018 Selvfølgelig kan du ikke stå på å endre dag! Du har spurt og de har svart at de allerede er opptatt den ukedagen du foreslår. Du kan jo endre jobbdag da😆 Anonymkode: 13a81...772
litekreativtbrukernavn Skrevet 20. januar 2018 #7 Skrevet 20. januar 2018 Send mannen med barnet den dagen... kanskje de går med på å bytte etterpå? 😅
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #8 Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fordi de sier at siden det har vært samme dag hele tiden er det dumt å bytte dag nå. Og de sier de har andre ting de andre dagene som feks åpen barnehage, men det er vel det samme om de er på åpen barnehage eller barselgruppe mener jeg. Anonymkode: 8702f...5f3 Men da vil de vel være med på megge deler, det er jo forståelig, selv om du mener noe annet. Da skjønner jeg godt at de ikke vil bytte Anonymkode: 47a67...482
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #9 Skrevet 20. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men da vil de vel være med på megge deler, det er jo forståelig, selv om du mener noe annet. Da skjønner jeg godt at de ikke vil bytte Anonymkode: 47a67...482 *begge*, ikke megge Anonymkode: 47a67...482
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #10 Skrevet 20. januar 2018 De andre tvinges til å være med de som ikke vil bytte dag når de nekter å bytte. Så da tvinges de da også. Er jo ekstra viktig for meg som må tilbake i jobb nå og få holde litt på barseltiden selv om jeg må jobbe litt. Det blir veldig ensomt de andre dagene når jeg ikke har barselgruppe eller noe og gå til. Anonymkode: 8702f...5f3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #11 Skrevet 20. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: De andre tvinges til å være med de som ikke vil bytte dag når de nekter å bytte. Så da tvinges de da også. Er jo ekstra viktig for meg som må tilbake i jobb nå og få holde litt på barseltiden selv om jeg må jobbe litt. Det blir veldig ensomt de andre dagene når jeg ikke har barselgruppe eller noe og gå til. Anonymkode: 8702f...5f3 Vel, verden snurrer ikke rundt deg og dine behov Det er du som bryter ut av den avtalte dagen deres og må ta konsekvensen av det. Du jobber den dagen det er barseltreff så du kan dessverre ikke delta lenger, så da får du finne noe annet å bruke tiden til. Kanskje du skulle bli med i åpen barnehage Anonymkode: 348b2...25a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #12 Skrevet 20. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: De andre tvinges til å være med de som ikke vil bytte dag når de nekter å bytte. Så da tvinges de da også. Er jo ekstra viktig for meg som må tilbake i jobb nå og få holde litt på barseltiden selv om jeg må jobbe litt. Det blir veldig ensomt de andre dagene når jeg ikke har barselgruppe eller noe og gå til. Anonymkode: 8702f...5f3 At du mener at du er viktigere enn de, er ikke de sitt problem. Du høres ganske selvsentrert ut. Anonymkode: 47a67...482
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #13 Skrevet 20. januar 2018 Her kom mannen til ei, på barseltreff i stedet 😊 veldig koselig😊 Anonymkode: ca0f9...3d9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #14 Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her kom mannen til ei, på barseltreff i stedet 😊 veldig koselig😊 Anonymkode: ca0f9...3d9 Barseltreff er jo ikke for mannen, men for mødrene. Anonymkode: 8702f...5f3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #15 Skrevet 20. januar 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barseltreff er jo ikke for mannen, men for mødrene. Anonymkode: 8702f...5f3 Hva mener du? Anonymkode: 5dd86...846
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #16 Skrevet 20. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: De andre tvinges til å være med de som ikke vil bytte dag når de nekter å bytte. Så da tvinges de da også. Er jo ekstra viktig for meg som må tilbake i jobb nå og få holde litt på barseltiden selv om jeg må jobbe litt. Det blir veldig ensomt de andre dagene når jeg ikke har barselgruppe eller noe og gå til. Anonymkode: 8702f...5f3 Hvorfor er det ekstra viktig for deg? Sammenlignet for dem? Du får jo sosialisert deg på jobb... Anonymkode: 92565...79a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #17 Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Barseltreff er jo ikke for mannen, men for mødrene. Anonymkode: 8702f...5f3 Er det? Kan ikke mannfolka komme etterhvert som mødrene går ut i jobb? Så får de også noen å være sosiale Med?? Og babyene får fortsatt treffe hverandre 😊 Anonymkode: ca0f9...3d9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #18 Skrevet 20. januar 2018 Det er vel ikke så lenge til de andre også skal tilbake i jobb? Da må de jo uansett flytte tidspnktet. Det er ikke så lenge før du kan bli med igjen. Ellers støtter jeg deg i å foreslå å sende mannen eller i det minste oppfordre til deretter også. Anonymkode: f63d8...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå