Gå til innhold

Hvilke forventninger har du til mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forventer du av mannen din ifht husarbeid og barna? Og lever han opp til de forventningene? Evt hva forventer han av deg og synes du ting er rimelig fordelt på dere i hjemmet?

Anonymkode: 71162...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventer at han tar ansvar for barn og hjem på lik linje som meg. 

Det gjør min mann, så vi har et godt ekteskap på tyvende året. 

Anonymkode: adf23...654

Skrevet

Samme som anonym over. Ser ingen grunn til at en større del av ansvaret skal tilfalle meg?

Anonymkode: 03993...c90

Skrevet

Jeg forventer ingenting, det er helt naturlig at vi er sidestilt. 

Anonymkode: 1e8a4...724

Skrevet

Han tror han bor på hotell.

Anonymkode: 71162...4bd

Skrevet

Jeg forventer at han tar en like stor del av den totale arbeidsmengden som meg, og det samme forventer han av meg. Og det gjør vi, så det fungerer stort sett utmerket.

Anonymkode: 43950...b5a

Skrevet

Jeg har egentlig ingen forventninger, men det er mulig jeg hadde hatt det om han ikke hadde gjort noe. Min mann tar større del av husarbeidet og arbeid med barna enn jeg gjør.

Anonymkode: 8aa79...390

Skrevet

Siden mannen min gjør minst sin del av husarbeid og ansvar for barn, så har jeg ellers ingen annen forventning enn at han skal oppføre seg som folk. Det gjør han. 

Skrevet

Jeg forventer at han betaler for vaskehjelpa

Jeg forventer at han følger opp kjøring/henting/dugnader osv i forbindelse med fritidsaktiviteter.

Jeg forventer at han tar med seg ungene på fysiske ting, lærer de opp og gir de erfaringen de trenger når det kommer til allsidighet i fysisk aktivitet (skøyter, langrenn, slalåm, gå i fjellet, sykle osv)

Jeg er kronisk syk og ufør, så jeg har ansvar for organisering av hjemmet, handling, matlaging, oppfølging av lekser, er finansminister osv.

Anonymkode: f51f2...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...