susy123 Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 (endret) Jeg skulle ha TR pĂ„ besĂžk i gĂ„r, er pluss minus noen dager pĂ„ punktlighet vanligvis.. men i gĂ„r kveld sĂ„ jeg noe som var lyserosa nĂ„r jeg tĂžrket...  i dag tenkte jeg at TR ville slĂ„ til for fullt men det gjorde den ikke..  gikk pĂ„ do etter sex og fikk igjen lyserosa pĂ„ papiret.. men er ingenting i trusa /bind eller ellers pĂ„ papiret...  pleier Ă„ spotte mere brun/rĂždt 1-2dager.. ikke lyserosa slim.. Hva skjer??đ Endret 19. januar 2018 av susy123
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 Er det grunn til Ä tro du kan vÊre grevid, hadde jeg tatt en test. Ellers kan det ogsÄ vÊre hormoner som spiller deg et puss og har kÞdda litt til syklusen din denne mÄneden. Oppdater gjerne hvordan det gÄr Anonymkode: c9ee4...b77
susy123 Skrevet 20. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det grunn til Ă„ tro du kan vĂŠre grevid, hadde jeg tatt en test. Ellers kan det ogsĂ„ vĂŠre hormoner som spiller deg et puss og har kĂždda litt til syklusen din denne mĂ„neden. Oppdater gjerne hvordan det gĂ„r Anonymkode: c9ee4...b77 Jada var bare hormonene som kĂždda litt for nĂ„r jeg vĂ„knet i dag var det "full rulle" đ
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 35 minutter siden, susy123 skrev: Jada var bare hormonene som kĂždda litt for nĂ„r jeg vĂ„knet i dag var det "full rulle" đ Hva er full rulle? Anonymkode: a481f...bc1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva er full rulle? Anonymkode: a481f...bc1 *At hun fikk tante rÞd :-P Anonymkode: 5ded7...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ