Gå til innhold

Blir så beskymret...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Har et aldri så lite spørsmål. 

For to mnd siden begynnte jeg og blø litt etter samleie. Det stoppet opp her og der og jeg hadde mensen regelmessig. 

Denne mnd etter mensen blør jeg så og si hver dag spesielt etter samleie med min partner. Jeg tok celleprøve for 1.5år siden og jeg igjennom gikk en scann og ultralyd og blodprøver våren 2017 da vi planla og få barn. 

Dette har aldri skjedd før og jeg gikk til fastlegen som undersøkte der nede men ikke kunne se så mye da det var litt blod. Hun skrev ut antibiotika mot klamidiya. 

Jeg har da sitter og lest på nett og beskymrer meg over livermor hals kreft. Er det noe som hadde vært oppdaget imens jeg gikk igjennom disse prøvene våren 2017?

Jeg bor i utlandet og det er kjempe lang ventetid på gynekolog. Fikk ikke time før i Mars. 

Har dere noen råd om hvordan jeg burde gå fra videre med dette?

 

Har et eldre barn fra før og er 29år. 

Anonymkode: 2a537...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du bestille tid privat et sted? For å slippe å vente til mars, mener jeg? Da jeg fikk muregelmessige blødninger og blødde nesten daglig mellom eggløsning og neste mens måtte jeg sjekkes flere ganger før de fant prsaken. Jeg hadde noen polypper som skapte plagene, og måtte operere dem bort.

Anonymkode: ebe0c...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...