Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Hei! Jeg har alene omsorg for en gutt på 4 år og lan derfor ikke de ut noe særlig på ettermiddag/kvelder. Treningsenter blir derfor vanskelig, og jeg sliter med motivasjonen til å trene hjemme da jeg synes det er så forbanna kjedelig. Dere i samme eller tilsvarende situasjon, noen tips? Treningsprogrammer? Trenger noe som gjør at det ikke er et ork å trene litt etter mini har lagt seg 😊 Anonymkode: c8e04...6c3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #2 Skrevet 19. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei! Jeg har alene omsorg for en gutt på 4 år og lan derfor ikke de ut noe særlig på ettermiddag/kvelder. Treningsenter blir derfor vanskelig, og jeg sliter med motivasjonen til å trene hjemme da jeg synes det er så forbanna kjedelig. Dere i samme eller tilsvarende situasjon, noen tips? Treningsprogrammer? Trenger noe som gjør at det ikke er et ork å trene litt etter mini har lagt seg 😊 Anonymkode: c8e04...6c3 Jeg sykler mens jeg ser på tv Ellers så har jeg prøvd noen sånne mini programmer på youtube Jeg har og prøvd litt Yoga med Adriene på youtube, hun har flere forskjellige programmerhttps://www.youtube.com/watch?v=v7AYKMP6rOE Anonymkode: cafba...610
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 livegym.no har mange morsomme treninger - kun 50 kr måneden. Marte Vrådal har mange morsomme, men tøffe treninger -) Anonymkode: e90dd...42f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut disse! Og har vurdert å skaffe en sykkel eller sånn ellipse maskin 😀 bør kanskje bare spare å kjøpe det så kan jeg se på favorittserier samtidig 😊 Anonymkode: c8e04...6c3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut disse! Og har vurdert å skaffe en sykkel eller sånn ellipse maskin 😀 bør kanskje bare spare å kjøpe det så kan jeg se på favorittserier samtidig 😊 Anonymkode: c8e04...6c3 Rusta selger ganske billige sammenleggbare treningsykler. Jeg har en sånn, kjempekjekt å kunne flytte den lett. Det selges og mye brukt, nesten ubrukt treningsutstyr på finn Anonymkode: cafba...610
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #6 Skrevet 20. januar 2018 Yoga with Adriene er superbra. Anonymkode: ecaad...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå