Gå til innhold

Morsom hjemmetrening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har alene omsorg for en gutt på 4 år og lan derfor ikke de ut noe særlig på ettermiddag/kvelder. Treningsenter blir derfor vanskelig, og jeg sliter med motivasjonen til å trene hjemme da jeg synes det er så forbanna kjedelig. 

Dere i samme eller tilsvarende situasjon, noen tips? Treningsprogrammer? Trenger noe som gjør at det ikke er et ork å trene litt etter mini har lagt seg 😊

Anonymkode: c8e04...6c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg har alene omsorg for en gutt på 4 år og lan derfor ikke de ut noe særlig på ettermiddag/kvelder. Treningsenter blir derfor vanskelig, og jeg sliter med motivasjonen til å trene hjemme da jeg synes det er så forbanna kjedelig. 

Dere i samme eller tilsvarende situasjon, noen tips? Treningsprogrammer? Trenger noe som gjør at det ikke er et ork å trene litt etter mini har lagt seg 😊

Jeg sykler mens jeg ser på tv :D  Ellers så har jeg prøvd noen sånne mini programmer på youtube
Jeg har og prøvd litt Yoga med Adriene på youtube, hun har flere forskjellige programmer
https://www.youtube.com/watch?v=v7AYKMP6rOE

Anonymkode: cafba...610

Skrevet

livegym.no har mange morsomme treninger - kun 50 kr måneden. Marte Vrådal har mange morsomme, men tøffe treninger -)

Anonymkode: e90dd...42f

Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut disse! Og har vurdert å skaffe en sykkel eller sånn ellipse maskin 😀 bør kanskje bare spare å kjøpe det så kan jeg se på favorittserier samtidig 😊

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut disse! Og har vurdert å skaffe en sykkel eller sånn ellipse maskin 😀 bør kanskje bare spare å kjøpe det så kan jeg se på favorittserier samtidig 😊

Rusta selger ganske billige sammenleggbare treningsykler. Jeg har en sånn, kjempekjekt å kunne flytte den lett. Det selges og mye brukt, nesten ubrukt treningsutstyr på finn

Anonymkode: cafba...610

Skrevet

Yoga with Adriene er superbra. 

Anonymkode: ecaad...6e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...