Gå til innhold

Tilfeldig eller er hun en jævla hermegås?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min hermer etter ALT jeg gjør.. feks jeg fikk meg kjæreste. To mnd etterpå får hun seg kjæreste, jeg og kjæresten bestemte oss for å flytte sammen, da flyttet hun sammen med sin, kort tid etterpå ble jeg gravid, og da fortalte hun at de var prøvere og Vipps var hu gravid. Vi trengte større bolig, og da trengte hun det og. Så skaffet jeg meg katt, og skaffet hun seg en katt, men hun er jo FN meg allergisk. Så igår viste jeg henne barnevognen jeg har kjøpt, og idag la hun ut innlegg av at hun har kjøpt den samme!

andre ting jeg kan nevne;

vi kjøpte Audi, hun kjøpte audi

jeg sluttet å røyke, hun sluttet å røyke

jeg begynte på pilates, hun begynte på det

jeg kjøpte nye sko, hun sa hun skulle ha nye sko og kjøpte i samme strl selv om hun bruker 2 strl mer enn meg

dette er creepy

Anonymkode: 7fef6...f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Anonymkode: 8924c...a67

Skrevet

Kjøp deg en pytonslange 😂

Anonymkode: 02401...57f

Skrevet

Hvordan kan det være at du aldri har påpekt dette for henne? 😂

Se det fra den positive vinkelen: Du er tydelig en rollemodell 😊

Anonymkode: 6d320...2b0

Skrevet

Hun kjøpte sko i DIN størrelse når de ikke passet til henne!!???? 

Ok, hun høres ikke helt klok ut....

Anonymkode: 3d919...5ca

Skrevet

Hun ser vel opp til deg da. Tror jeg hadde syntes synd på henne mer enn jeg syntes det var creepy.

Skrevet

Eneste som jeg synes er pussig er at hun skaffer seg katt når hun er allergisk (men det vet jeg også andre allergikere som har gjort, fordi de tåler noen katter, men ikke andre), at hun ikke fortalte deg i går at det er samme barnevogn hun også har tenkt å kjøpe - og det pussigste, at hun kjøper sko i to størrelser mindre enn hun bruker.

Alt annet tolker jeg dit at dere er i samme etableringsfase og at tilfeldighetene gjør at dere etablerer dere på samme tid. Det er jo flott, så kan dere dele erfaringer, ha noen å møte i permisjonstiden, ungene har jevnaldrende å leke med. Hvis dere forblir venner da... noe jeg antar ikke man skal ta for gitt etter det du skriver, Hi.

Anonymkode: 9edfa...849

Skrevet

"Enslig ung kvinne søker" var en griseskummel film.

Anonymkode: 40ae4...167

Skrevet

Har opplevd det samme, bare at hun absolutt ikke er en vennninne.

Anonymkode: bce3b...cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...