Gå til innhold

Dere som har født flere, ang overtid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er riktig at om man har gått over tiden to ganger før så er sjansene større for man går over tid med tredjemann?

Anonymkode: 5266f...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier at man ofte ser en tendens ja, det er jo et gjennomsnitt at et svangerskap varer i 40 uker, men for å få et gjennomsnitt må jo noen bruke kortere og noen lenger tid på å produsere et barn.

Da jeg fikk nr fire sa fødselslegen på sykehuset at det så ut som jeg var av de som bruker ca 38 uker på å produsere et barn.

Mine fire er født 13 dager før, 1 dag før, 17 dager før og 15 dager før. Bare nr to kom senere enn de andre, men han viste tegn på å være på overtid (veldig skrukkete hud antagelig pga litt vektnedgang mot slutten, lange negler osv)

Men ingen regel uten unntak, søsteren min fødte førstemann før termin og andremann en uke over tiden, så det trenger ikke bli det samme fra gang til gang.

Anonymkode: 68dfc...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk 12 dager over med første. 2 dager over med andre. Fødte 1 dag før med tredje. Fikk litt modningsakupunktur med de to siste da jeg har lange svangerskap🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk første 12 dager over og andre 10 dager over,  hadde nok forberedt meg på overtid hvis jeg skulle ha en til.

Anonymkode: bec2c...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager på overtid med første, 9 dager overtid med 2 og tredje kom akkurat på termin.

Anonymkode: e4d1e...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine er satt igang med vannavgang og drypp. 

Nr 1 er født 15 dager over

Nr 2 er født 16 dager over

Nr 3 ble satt igang på terminen etter utvendig vending av tverrleie. Var helt umoden, så tre drypprunder på full guffe og to dager senere, ble hun tatt med keisersnitt. Kunne ikke få modningspiller for de to andre fødslene var styrtfødsler i aktiv fase.

I tillegg har alle tre blitt flyttet 14-16 dager tilbake på ul i forhold til menstreminen (altså til etter at jeg har testet positivt), så de to første ble født en måned etter mensterminen. Morkakene eller barna har ikke vist tegn på at de har ligget for lenge, så da er det nok bare slik mine svangerskap skal være. 

Anonymkode: 32951...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...